pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

14,80 Kč/l

-------------------------

14,30 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

Systém sekvenčního vstřikování LPG

 

Další kategorii tvoří vozidla vyráběná zhruba od roku 2000. Jedná se o motory s vícebodovým vstřikováním benzinu a lambdaregulací -

 

 

( řízení bohatosti směsi). Tato vozidla již mají vysoké požadavky na přesnost řízení bohatosti směsi a tyto motory přestavujeme výhradně za použití generačně vyspělejších systémů sekvenčního vstřikování plynu.

 

 

 

 

 

Ovládání je velmi jednoduché. Stiskem přepínače na palubní desce zvolíte druh pohonu. V případě provozu na LPG se vozidlo vždy nastartuje na benzin, a po splnění všech naprogramovaných požadavků se automaticky přepne na LPG. V praxi to vypadá tak, že ráno po nastartování studeného motoru je jako palivo automaticky použit benzin.

 

 

 

Po cca 2 km se systém přepne, a dál jedete na LPG. Při startování již teplého motoru probíhá přepnutí na LPG téměř ihned po uvedení motoru do chodu – to vše bez nutnosti manipulovat s přepínačem. Když bude docházet zásoba plynu v nádrži, systém to na základě poklesu tlaku rozpozná a sám přepne do provozu na benzin.Vás na to akusticky upozorní přepínač. Pak už jen zajedete k nejbližší plynové čerpačce, kde Vám obsluha natankuje požadované množství plynu do nádrže.

 

 

Nádrž LPG, přípojka plnění LPG i plynové potrubí je stejné jako u předchozích systémů. V motorovém prostoru se vše podstatně změnilo. Z regulátoru tlaku je plynná fáze LPG dodávána pod konstantním přetlakem přes filtr plynné fáze LPG dovstřikovací lišty.řídící jednotka LPG systému Za použití elektronicky řízených vstřikovacích trysek se palivo dávkuje přímo do jednotlivých větví sacího potrubí, před vstup do hlavy válců.

 

Množství jednotlivé dávky plynu pro každý válec určuje programovatelná řídící jednotka. Jako podklad jí slouží impulzy, které generuje originální řídící jednotka pro benzinové vstřiky. Tyto impulzy jsou v reálném čase přepočítávány a údaj o potřebné dávce paliva je převáděn k odpovídajícímu vstřikovači plynu.

 

 

 

Výkon motoru při provozu na LPG se téměř neliší od výkonu při jízdě na benzín, a spotřeba je přibližně o 1 litr vyšší, než spotřeba benzínu.

V nabídce máme systémy světových lídrů v oblasti přestaveb - italských firembenzínový vstřikovačBRC a Landi Renzo, a jejich dceřiných firem Zavoli a Lovato. Velmi se osvědčil i ekonomicky zajímavý systém polského výrobce AC Stag.

 

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů