pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

13,70 Kč/l

-------------------------

13,20 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

Přímé vstřikování benzínu

GDI - Přímé vstřikování benzínu

Přívod paliva
- Palivo se vstřikuje pod velmi vysokým tlakem přímo do spalovací komory.
- Palivo se do motoru vstřikuje pod tlakem 50 - 120 bar.

1

Řízení rozstřiku paliva

- Krátká distribuce paliva (délka rozstřiku před rozprachem).
- Široký rozprach (vyprchání paliva).
- Poměr vzduchu a paliva až 40 : 1.

Mitsubishi GDI

1

Řizení rozstřiku paliva

Tyto vstřikovače GDI od Mitsubishi musejí mít krátkou distribuci a širokou distribuci, aby se zajistil přívod maximálního množství paliva do spalovací komory ve spalitelné podobě. Špatný rozprach by měl za následek hromadění uhlíku na hrotu vstřikovače a výfukových ventilech.


1

Přívod paliva

Průtoky je možné vidět a změřit. 10% nerovnováha v přívodu paliva při tlaku 3 bar bude 10% nerovnováhou také při tlaku 30 bar. Problém pochopíte pouze uvidíteli rozdíl. Demontáž vstřikovačů GDI je obtížná a nákladná. Před opětovnou montáží je totiž důležité zajistit, aby byly ve správném stavu, i když jsou nové! Hledejte příčinu problému, ne důsledek skutečného problému.

1

Začínající problémy

1

Čekají nás problémy?
Toyta Avensis -GDI

1

Co je správně?

Problém vyřešen!
Špatná distribuce paliva a rozprach způsobí:
problémy při startování, zanášení sacího ventilu a jeho zablokování, vymletí vrtání, ztrátu komprese, nános na kyslíkovém čidle, pomalou reakční dobu lambda sondy a ucpání nebo selhání výfuku z katalyzátoru, závažnou ztrátu výkonu motoru, příliš vysoké emise výfukových zplodin, špatné hospodaření s palivem, problémy s volnoběhem, nedostatek výkonu a špatné provozní vlastnosti.

1

Spravíte i to, co nevidíte!

Toyta Avensis - GDI

1

Bosch GDI - zkosený rozstřik

1

Siemens GDI

1

Fotogalerie

Mitsubishi GDI
Mitsubishi GDI
Měření průtoku paliva
Měření průtoku paliva
Problém vyřešen
Problém vyřešen
Před a po
Před a po
Přímé vstřikování benzínu
Přímé vstřikování benzínu
Siemens GDI
Siemens GDI
Začínající problémy
Začínající problémy
Zkosený rozstřik
Zkosený rozstřik
Čekají nás problémy
Čekají nás problémy
Řízení vstřiku paliva
Řízení vstřiku paliva

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů