pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

13,40 Kč/l

-------------------------

12,90 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 9 a 4 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 4189)
4189 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.09.19 10:35
Dobrý den Adame,
Demontáž LPG systému provádíme cca za 2-4 tis. Kč. Vždy záleží na skutečně odvedené práci. Ta je odvislá od typu vozu a typu demontovaného LPG systému. Pro potvrzení demontáže do velkého TP je podstatné, jaký zápis o LPG systému v TP máte. Pro bližší domluvu nás můžete kontaktovat mejlem nebo telefonicky na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4188 Adam Z10.09.19 1:21
Dobrý den,
zvažuji nákup vozu s namontovanou LPG soustavou, ale s nádrží již bez tlakové zkoušky. Já osobně jsem ani neměl v plánu LPG využívat, takže mi to nevadí.
Jen se chci zeptat na orientační cenu odborné demontáže s dokladem ? (abych mohl LPG vyškrtnout z TP).
Předem děkuji za info.
4187 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.09.19 16:21
Dobrý den pane Ulbrich,
Po technické stránce absence katalyzátoru jako taková nebrání provozu na LPG (ostatně staré Škody 120 jezdily na plyn také bez katalyzátoru). Ve Vašem případě, pokud byl LPG systém seřizován na katalyzátor se špatným průchodem spalin (přicpaný kat), a následně byl kat odstraněn, mohly se změnit podmínky výplachu válce a nastavení LPG nemusí být optimální. Další problém může být v elektronice motoru. ŘJ motoru pozná podle údajů lambdasondy za katalyzátorem nesprávnou funkci, a uloží si chybu do paměti závad. Některé verze SW při zaregistrované závadě na lambdasondě za katalyzátorem „pouze“ rozsvítí kontrolku motoru, ale lambdaregulace dávkování paliva je stále funkční. V tom případě by technicky nebyl problém. Některé verze SW však při zaregistrování této chyby rozpojí lambdaregulaci dávkování paliva. Pak dávkují přednastavené hodnoty, není zaručeno správné složení bohatosti směsi ani na benzin, natož na LPG. Motor může jezdit např. trvale na bohatou nebo chudou směs. Netuším, jak v tomto závadovém režimu reaguje ŘJ Vašeho vozu.
Přese všechno shora uvedené - provoz bez katalyzátoru má negativní vliv na životní prostředí (a odporuje platné legislativě). Proto jej nemohu schvalovat natož doporučit.
S pozdravem Ivan Vodička
4186 Petr Ulbrich05.09.19 13:07
Dobrý den,

může být nějaký problém s vozidlem Škoda 1.2 HTP (BZG) po montáží LPG když je u vozu odstraněn katalyzátor? Emise jsou jasné, myslím spíš jestli s tím nebude mít LPG resp. nastavení problém.
4185 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.09.19 7:02
Dobrý den pane Novák,
Servis vozidel vybavených plynovým systémem již při výrobě neprovádíme. Nemáme podklady ani přístup do diagnostického SW těchto systémů.
S pozdravem Ivan Vodička
4184 Martin Novák03.09.19 20:38
Pěkný den, servisujete prosím u Vás i tovární zástavby VW bi-fuel, konkrétně Golf VI 1.6 bi-fuel ? Děkuji
4183 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 02.09.19 12:27
Dobrý den Ladislave,
Pro motory s přímým vstřikováním nelze z mnoha důvodů použít sady pro přestavbu motorů MPI. Např. motory MPI řídí dávku vstřikovaného benzinu pouze délkou vstřikovacího impulzu (řádově 2-20milisekund), tlak benzinu je v principu konstantní (cca 4 bary). Motory s přímým vstřikováním řídí množství vstřikovaného benzinu nejen změnou délky impulzu (v řádu 0,1-5 milisekund), ale také změnou tlaku benzinu (v řádu 10-200 barů). Pro výpočet dávky paliva u motorů TSI je nezbytné aby LPG jednotka snímala nejen délku impulzu, ale i aktuální tlak paliva. To jednotky LPG pro přestavbu motorů MPI nedělají a „neumějí“.
Technických důvodů je mnohem více (např. nelze demontovat elektroniku – ovládání CNG je integrováno uvnitř benzinové řídící jednotky). Z těchto důvodů nebudeme u motorů vyrobených výrobcem pro provoz na CNG dělat demontáž CNG a montáž LPG – a to ani se sadou MPI, ani se sadou pro TSI.
S pozdravem Ivan Vodička
4182 Ladislav02.09.19 9:45
Dobrý den,
mám trochu zvláštní dotaz. Šlo by u Škody Octavia 1.4 G-Tec (originál pohon na CNG od výrobce) zrušit pohon na CNG a přestavět toto vozidlo na LPG? A bylo by možné použít klasické sekvenční vstřikování LPG jako u MPI motorů (u G-Tec také nejsou při provozu na CNG chlazeny benzinové vstřikovače tohoto přímovstřikového motoru přívstřikem benzinu)? Tato auta na CNG se prodávají jako ojetá cenově stejně jako benzinová, mají už z výroby odolnější ventily, písty a hlavně benzinové vstřikovače. Navíc by mohla být použita levnější sada na přestavbu LPG a provoz čistě na LPG by měl být také levnější, tedy pokud teplota při spalování LPG není vyšší než při spalování CNG.
Děkuji za odpověď.
4181 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.08.19 15:08
Dobrý den pane Kraus,
Ne, není to tajné… nakonec jsem po zvážení všech „ proti a proti“ skončil u motoru Hyundai 1,6 92kW. Motory Hyundai sice nemají na LPG nejlepší pověst a výkon 92kW vypadá jako velké číslo (jen mě ti asijští koně připadají nějak menší – slabší…  ) . V kombinaci požadavků na užitný prostor, velikost (malost), stáří a cenu vozu jsem nakonec zvolil toto: www.neptun-harfa.cz/… . Ostatně donedávna jsem jezdil Focusem (také se o nich říká, že ventily nic moc…) a bez problémů a oprav motoru sloužil (a po výměně nádrže stále slouží dalšímu majiteli) na LPG přes 10 let. Pravdou je, že Focuse i Hyundaie jsem vybavil dodatečnou ochranou ventilů. Také jsem pravidelně měnil olej, filtry a svíčky a posledních cca 5 let používám premiové (snad dobře aditivované) benziny.
Tolik k Vašemu dotazu, Ivan Vodička
4180 Kraus26.08.19 10:54
Dobrý den pane Vodička, k Vaší odpovědi 4179 bych se jen ze zvědavosti zeptal, o jaký MPI motor se jedná? 1.0 MPI? Děkuji za odpověď pokud to není tajné.
4179 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.08.19 9:25
Dobrý den Jakube,
Výběr značky, modelu a motorizace nového (i zánovního) vozu je věru problém. Letos na jaře jsem byl postaven před stejnou otázku a také jsem si dlouho lámal hlavu.
Nakonec jsem si vybral motor MPI (z důvodu mnohem jednodušší přestavby a bezproblémového provozu na LPG) a vozidlo a karoserii, která (alespoň kompromisně) splňuje moje představy. Protože neznám žádné Vaše preference, požadavky a očekávání (ale ani převládající provozní podmínky, roční nájezd atd), neumím být konkrétní. Takže pouze všeobecně, podle svého názoru bych opět doporučil motorizaci MPI.
Až budete mít vybraného nějakého svého favorita, můžete mi zavolat (nebo poslat mejlem) typ a rok výroby vozu, typ motoru a pak bych mohl být konkrétnější.
S pozdravem Ivan Vodička
4178 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.08.19 9:25
Dobrý den tazateli 4176,
Pokud má Váš S-Max motor s přímým vstřikováním, nemusí to být s možností přestavby na LPG reálné. Problematiku přestavby přímovstřikových motorů máme v základu popsánu na našich stránkách zde: www.neptun-harfa.cz/… . Možnost přestavby je vždy přísně navázána na konkrétní typ motoru a jeho řídící elektroniky. Proto od Vás budeme potřebovat z velkého technického průkazu nahlásit "typ motoru" . Pak Vám budu schopen sdělit, zda je přestavba reálná či nikoli.Typ motoru mi můžete poslat mejlem, nebo lépe zavolat na náš příjem zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4177 Anonym26.08.19 6:49
Dobrý den,
v nejbližší době mám v plánu koupi nějakého bazaroveho vozu. Nejdříve jsem byl rozhodnut pro pohon na CNG kvůli nejvyššímu snížení nákladů na phm - vůz bude sloužit pro podnikání (konkrétně vw passat b7 1.4 tsi rv. 2012- po zjištění více informací jsem si koupi tohoto vozu rozmyslel). Vzhledem k omezenému množství financí jsem se rozhodl pro prestavbu na LPG. V minulosti jsem se jednou s koupí auta spalil a uz nechci aby se to opakovalo. Proto vás chci požádat o radu jaký vůz/motorizace je nejvhodnější pro tutu přestavbu a naopak kterým modelům se vyhnout, popř. na co si dát pozor. Celkově si můžu dovolit investovat max 200 000 Kč.
Děkuji
S pozdravem Jakub
4176 Anonym23.08.19 15:56
Dobrý den,
je možné přestavět(za kolik kč) Ford Smax r.v. 2010 2.0 147kw je to přímý vstřik s turbem.
Děkuji
4175 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.08.19 5:14
Dobrý den tazateli 4173,
Servisy systémů Lovato jsme schopni dělat. Pro konkrétní domluvu prosím kontaktujte náš příjem zakázek na čísle 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička
4174 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.08.19 5:14
Dobrý den CS,
Omlouvám se za pozdější odpověď - byl jsem nějaký čas mimo internet.
Podrobnosti ohledně elektronické aditivace a její funkce máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Jednou z částí soupravy je elektronická řídící část s tlakovým „miničerpadlem". Ta zajišťuje přesné dávkování aditiva do motoru. Dávkování se děje pouze při provozu na LPG v závislosti na otáčkách a zatížení motoru – větší zatížení a více otáček = vyšší dávka aditiva a naopak. Nastavení řídící jednotky LPG nemá na externí aditivaci ventilů žádný vliv – aditivum se dávkuje i v režimu přívstřiku benzinu.
Revizi LPG, emise BA/LPG i další Vámi popisované kontroly Vám můžeme udělat. Doporučím objednat se dostatečně včas, v současnosti máme cca na týden dopředu obsazeno.
S pozdravem Ivan Vodička
4173 Anonym16.08.19 12:50
Dobrý den pane Vodička.

Mám problém s přestavbou LPG od firmy Lovato. Je v BMW X5 3.0 si 200kw. Motor při mírném přidání plynu okolo 2000 otáček škube. Měnili jsme lgp filtr i svíčky. Problém přetrvává. Při sepnutí na benzín se nic takového neděje. Děkuji.
4172 CS12.08.19 7:40
Dobrý den, pane Vodičko,
nedávno jsem u Vás nechal přestavit auto na LPG (Fluence 1.6 16V K4M 838 82 kW, LPG BRC, elektronická tlaková aditivace ERC). Kontroloval jsem spotřebu aditiva, která přesně vycházela na 100 ml za 1000 km. Cca 100 ml před vyplýtváním aditiva jsem před dlouhou trasou doplnil předepsané aditivum ERC z 5l kanystru, který jsem u Vás zakoupil. Pozoruji však, že spotřeba aditiva se nyní snížila na polovinu (cca 50 ml na 1000 km).

Jen pro informaci jsem po doplnění aditiva jezdil trasy 4 x 550 km (CZ - SK) hlavně po dálnici 110 km/h na tempomat (110 km/h je u mě cca 3400 ot/min, přívstřik jste mi nastavoval myslím na 3850+ ot/min).

1. Otázka zní, zda je toto v pořádku a elektronická jednotka na aditivum si sama zhodnotí podle zatížení a otáček, kolik aditiva je třeba a zda (ne)musím na seřízení? (Ne)mám se bát?
2. Je možné, že konstantní jízda po dálnici na tempomat (nejspíše tedy nízké zatížení) snížila množství dodávaného aditiva elektronickou ŘJ?
3. Dále bych se chtěl pro doplnění zeptat, zda se při přívstřiku benzínu vypíná dodávka aditiva nebo aditivum stále proudí i při přívstřiku benzínu?
4. Za měsíc mě čeká STK. Přemýšlím, že se rovnou u Vás objednám na emise BA+LPG, revizi LPG, kontrolu dodávky aditiva (jestli se tedy jedná o chybu dodávky aditiva) a také bych rád nějak lépe uchytil přepínací panel LPG. Ten se mi odlepil asi po týdnu po přestavbě, když na něj poprvé zasvítilo slunce.

S pozdravem
CS
4171 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.08.19 11:10
Dobrý den pane Stecker,
Aditiva do paliva vidím spíše jako dlouhodobý, preventivní proces. Do benzinu používám VIF Superaditivum. Od něj si slibuji zejména menší tvorbu sazí a karbonových úsad obecně, event. i jejich pomalou a postupnou redukci (jak event. v sacím potrubí tak i ve spalovacím prostoru).
Pokud Váš motor má akutní problémy, myslím, že by vyžadoval i akutní zásah. Píšete, že jste již vyměnil část dílů dávkování plynu i část dílů dávkování benzinu. Než abych radil, co máte ještě čistit nebo měnit, zeptal bych se. Zkoušel jste jezdit třeba celý jeden týden pouze na benzin bez jediného přepnutí na plyn? Pokud ano a studené starty byly stále špatné, patrně bude problém na straně motoru – mechaniky či elektroniky. Pokud se startování zlepšilo, patrně bude nějaký problém na straně plynu.
Pro čištění benzinových vstřikovačů používáme technologii ASNU – podrobnosti zde: www.neptun-harfa.cz/… .
Pokud byste chtěl řešit nějaké další podrobnosti, můžete nás kontaktovat mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4170 Stecker05.08.19 7:18
Dobrý den,
Na fabii 1.4 16v 63kw mně zlobí studené starty - po nastartování mi motor zhasne, po dalším nastartování je motor o.k. stejně tak už celý den. Vyměnil jsem svíčky, Reduktor, palivové čerpadlo, chci ještě vyčistit klapku a zkusit aditiva do benzinu na pročištění.vstřiku. Jaké aditiva by jste mi doporučil a má to vliv na výstřiky? Stecker
4169 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 01.08.19 14:48
Dobrý den Petře M
Pro podrobnější informace ohledně motoru H4M na LPG mne prosím kontaktujte mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4168 Petr M.01.08.19 10:14
Dobrý den,
píši kvůli motoru H4M 1,6 SCE 84kw používaný u Renaultu a Dacie. jde o to, že Dacia/renault vypustili článek, jak tento motor je nevhodný k úpravě na LPG a jak mají plné servisy zničených motorů po cca 50tis nájezdu (viz www.facebook.com/RNe… Vy jste tu zmiňoval, že jste dělali přestavbu tohoto motoru a ten má nájezd cca 200tis bez problémů, mohl bych poprosti zda by jste nezjistil u majitele, zda někde jinde řešil problém s motorem po přestavbě na lpg? Nebo zda v databázi nemáte ještě jinou přestavbu tohoto motoru? díky!
4167 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 01.08.19 6:31
Dobrý den Petře,
Koupil jste nějak staré BMW s některým z LPG systémů firmy BRC a provoz na LPG Vás začal zlobit. Netuším o jakou verzi LPG systému BRC se jedná, jak je LPG systém starý, jak byl udržován a kolik má najeto. Netuším, zda je v pořádku lambdaregulace směsi při provozu na benzin, zda je směs při provozu na LPG příliš bohatá či chudá. Nevím, zda lze Váš systém BRC diagnostikovat přepínáním po jednotlivém válci či nikoli, jestli je problém pouze na jednom konkrétním válci či v celku. Nevím spoustu dalších věcí, neznám hodnoty, tlak plynu, časy impulzů, stav zapalování… Proto Vám neumím odpovědět, co je na Vašem BMW rozbitého. Mohu Vám poradit pouze v tom smyslu, že by bylo nejlepší nechat provoz Vašeho vozu zkontrolovat někým, kdo má se systémy BRC dostatečné zkušenosti, má k dispozici diagnostiku odpovídající verzi LPG systému i BMW. Tak by se daly zjistit příčiny problematické funkce Vašeho vozu, a ty následně odstranit. Pokud byste chtěl, abychom se na auto podívali u nás, můžete zavolat na náš příjem zakázek a domluvit si nějaký termín kontroly.
S pozdravem Ivan Vodička
4166 Anonym31.07.19 23:15
Dobry den p.Vodička.
Mam na vas dotaz.Koupil sem bmw 318i s lpg brc a ted po mesici co auto mám, pozoruji kolísání otáček při lpg.Kdyz to přepnu na benzin,tak otacky a chod motora sou normální.Na lpg auto pocukava a neni to ono.Jedna se o bmw e91 rok 07 318i.Dekuji za odpověď. Petr
4165 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.07.19 5:54
Dobrý den Rommane,
Pro přímovstřikové motory nabízíme přestavby se systémy, které při provozu na LPG dávkující plynnou fázi do sacího potrubí. K tomu přivstřikují technologicky nezbytné množství benzinu. Motory CAXA je možno přestavět na LPG. Tento motor má zpracováno více výrobců. Pro konkrétní domluvu mne můžete kontaktovat mejlem, telefonicky nebo nejlépe osobně na našem příjmu zakázek.
Vámi objevenou nefunkčnost odkazu jsem předal správci stránek.
S pozdravem Ivan Vodička
4164 1.4 TSI CAXA22.07.19 16:36
Dobrý den,

lze prosím přestavět Octavii II (r.v.2009), 1.4 TSI, kod motoru - CAXA? Odkaz na tabulku na Vašich stránkách již delší dobu nefunguje.
Děkuji, Romman F.
4163 Miroslav Svec17.07.19 18:42
Dobrý den pane Vodicko, k dotazu 4162 rozumim a dekuji :)  
4162 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.07.19 15:37
Dobrý den pane Švec,
Ukazatel množství plynu považuji pouze za orientační. Je to dáno principem jeho funkce. Vaše zkušenost opět potvrzuje můj názor. Čtyři LED diody ve spodním půlkruhu mají zobrazovat orientačně množství plynu v LPG nádrži. Tuto hodnotu množství plynu v nádrži LPG systém nijak nevyužívá pro svoji funkci, jedná se pouze o informaci pro řidiče. Poslední blikající dioda má signalizovat „rezervu“ – minimální zůstatek plynu v nádrži.
S pozdravem Ivan Vodička
4161 Miroslav Švec10.07.19 13:45
Dobrý den pane Vodičko,
děkuji za odpověď a ještě k dotazu 4158 - často se stane, že je již nádrž poloprázdná, při jízdě trvale svítí např. již jen jedna dioda ve spodním půlkruhu a najednou se během cesty rozbliká a bliká až do ukončení jízdy. Ta horní stavová dioda nebliká nikdy. Děkuji Vám za odpověď.
4160 S pozdravem Karol10.07.19 7:45
LPG je dlouhodobě "zakonzervováno" do roku 2022. Co bude pak, je ve hvězdách. Obecně vzato bude LPG přirozeně odumírat s tím, jak klesá počet motorů, které lze přestavět na LPG. Pokud po roce 2022 zvýší spotřební daň na LPG, tak bude rychlý konec.
4159 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.07.19 19:55
Dobrý den pane Švec,
Patrně máte kulatý přepínač s logem BRC uprostřed. Pokud blikají 4 diody orientačního ukazatele množství ve spodním půlkruhu, signalizuje ukazatel množství plynu vyšší hodnotu signálu z čidla množství plynu v nádrži, než je v programu zadáno jako hodnota pro plnou nádrž (elektronika „si myslí“ že je přeplněná nádrž…). Pokud horní stavová dioda trvale svítí zeleně, jede vozidlo na plyn, pokud svítí červeně, používá vozidlo jako palivo benzin.
S pozdravem Ivan Vodička
4158 Miroslav Švec04.07.19 19:55
Dobrý den, mám jeden krátký dotaz - Hyundai i20 - lpg BRC: po natankování plynu vozidlo jede na plyn, ale během jízdy trvale blikají všechny diody na spínacím tlačítku lpg. Vozidlo jede standartně, ale blikající diody zřejmě signalizují nějakou závadu? Děkuji za odpověď
4157 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 02.07.19 5:37
Dobrý den Martine,
Ohledně možnosti přestavby Vašeho vozu – můžete mi napsat mejlem (nebo lépe zavolejte mi na náš příjem zakázek). Zohlednili bychom typ a motorizaci Vašeho vozu a předpokládaný roční nájezd kilometrů. Podle toho by se odvíjel způsob přestavby, typ LPG zařízení event. další podrobnosti.
Co se týče výhledu LPG do dalších let – nemám žádné informace, že by se mělo něco podstatného měnit (ceny, daňové zatížení, dostupnost atd.). Obecně se dá říci, že ceny LPG se dlouhodobě drží cca na polovině ceny benzinu. LPG pro pohon motorových vozidel podléhá již nyní běžnému daňovému zatížení (spotřební daň není na rozdíl od CNG nijak snížena) a nemám žádné informace, že by se to mělo změnit.
S pozdravem Ivan Vodička
4156 Martin01.07.19 9:25
Dobry den,
Koupil jsem auto, chtel bych ho prestavet na LPG, nenajezdim vsak tolik, aby se prestavba zaplatila behem roku, proto nevim, jestli prestavba za tolik penez ma jeste smysl,
Muzete mi prosim rici nejake informace o tom, jak to bude nebo by mohlo byt s LPG po roce 2020?
Dekuji Martin
4155 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.06.19 8:02
Dobrý den Petře,
Pokud pojedete s Vaším BMW někdy kolem nás, zastavte se. Prohlédneme si provedení Vašeho vozu i LPG zástavby a nabídneme Vám možnosti výměny nádrže, a z toho vyplývající ceny.
S pozdravem Ivan Vodička
4154 Petr24.06.19 7:04
Dobry den.Mel by dotaz.Koupil sem bmw 3 318318i 91 a mam tam tu valcovou nadrz na lpg.Je moznost ji predelat do rezervy?System a nadr je brc..dekuji..Petr
4153 Radek Olša14.06.19 15:12
Ne, špatně jste to pochopil. Když plyn dojde, tak se to správně přepne na benzín, ale tady zřejmě dochází k něčemu jinému.
Nicméně chyba bude zřejmě nahodilá, protože teď jsem ujel cca 120 km a auto fungovalo úplně normálně.
Je možné, že byla nějaká nečistota ve ventilu u nádrže, která zabraňovala správnému průtoku plynu a tak reduktor nestačil "vyrábět" dostatek plynu na zásobování lišt se vstřikovači.
Uvidím jestli se to bude ještě opakovat.
Každopádně děkuji za reakci a když bude potřeba tak se ozvu.
4152 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.06.19 13:31
Dobrý den pane Olša,
Pokud u systému sekvenčního vstřikování ESGI dochází plyn, klesá tlak na vstřikovací liště. Pokud klesne pod nastavenou hodnotu, systém přepne na benzin a přepínač Vás na to upozorní pískáním a blikáním. Z Vašeho popisu jsem pochopil, že když Vám dochází plyn tak systém nepřepne, ale jede špatně – to není správná funkce. Nyní Vám to začalo zlobit i při normální jízdě. Sám jste nahodile měnil nějaké díly, ale i Vy jste dospěl k poznání, že tato cesta není úspěšná. Systémy ESGI nemontujeme, ale máme k dispozici nějaké starší diagnostické programy. Pokud byste měl zájem, abychom se na to podívali, kontaktujte nejlépe telefonicky náš příjem zakázek na čísle 777 30 50 80. Pouze se musím omluvit, nebude to hned. V současnosti jsme poměrně hodně pracovně vytíženi.
S pozdravem Ivan Vodička
4151 Radek Olša14.06.19 10:50
Dobrý den, mám ve voze Volvo V70II motor 2,4 turbo namontovaný systém ESGI s reduktorem KME Red1 gold a vstřiky Valtek T30. Je to cca 3 týdny co mi motor začal na LPG zlobit. Chová se jako by do vstřiků nešlo palivo (podobně jako když dochází nádrž). Nemá výkon a někdy, při přidání plynu, jde jakoby na 4 válce.
Vyměnil jsem všechny filtry LPG, vyčistil a seřídil vstřiky, vyčistil reduktor a vyměnil membrány a vyčistil ventil na vstupu do reduktoru.
Jediné co ještě není zkontrolované je tlak reduktoru, ale nemám kabel, abych ho mohl zkontrolovat v PC. Ale tlak se asi z ničeho nic dám od sebe nezmění.
Co by ještě mohlo výše zmíněné chování způsobovat? Vadný MAP senzor? Nějaká hadička k němu? Systém se na benzín sám nepřepíná.
Na benzín jede auto normálně.
4150 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.06.19 12:36
Ještě jednou dobrý den Karle,
Pokud máte ve voze nějaký ze systémů, které máme v nabídce (zejména AC Stag a BRC v různých verzích), můžeme se Vám na kontrole a seřízení domluvit. Jen se omlouvám, termínově to nebude hned, v současnosti jsme poměrně dost vytíženi. Pro domluvu doporučím telefonický kontakt na náš příjem zakázek na čísle 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička
4149 Anonym13.06.19 7:23
Děkuji za odpověď. Svíčky mám nové, určené to LPG. Stavil bych se u vás, nechat si zkontrolovat bohatost smesi. Musím se objednávat?
4148 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.06.19 6:49
Dobrý den Karle,
Provoz vozů, které rozvážejí po Praze Pizzu znám pouze zvnějšku, představuji si je jako „sprinty na krátkou vzdálenost“. Myslím, že v těchto provozních podmínkách může být spotřeba téměř „nekonečně veliká“. Proto bych své doporučení k seřízení plynu neřídil až tolik podle spotřeby. Spíš bych se Vás zeptal, jezdí, startuje a přepíná vozidlo bez problémů? Kontrolka motoru (i když u roku výroby 2001 to nemusí být tak směrodatné)nesvítí?
Pokud jste vozidlo koupil a neznáte jeho servisní historii, asi bych preventivně doporučil kontrolu či výměnu svíček, filtrů, oleje. Při té příležitosti bych nechal zkontrolovat i funkci řízení bohatosti směsi jak na benzin, tak i na plyn.
Pak budete vědět, že systém pracuje jak má, a spotřeba je výsledkem správné funkce dávkování paliva a provozních podmínek, ve kterých auto provozujete.
S pozdravem Ivan Vodička
4147 Karel12.06.19 18:20
Dobrý den. Rad bych věděl Váš názor.Mám nově fiatka Punto 1,2 8v, rok 2001. Je v LPG. Vozidlo slouží k rozvozu jídla po Praze. Tedy jízda v pražském provozu - někdy normální jízda, většinu času popojíždění. Cca 40x ta den nastartování motoru, pote přejíždění tras o vzdálenosti do 5 km. Klimatizace jede stale. Čekal jsem, že spotřeba bude kolem 9 litru, ale je 12,5 litru na 100 km. Je to dle vašich poznatků v normě, nebo bude chtít LPG seřídit? Děkuji za odpoved
4146 Romana Milbachrová12.06.19 17:56
Děkuji vám za odpověď!Dneska to bohužel tak funguje v bazarech,že vám udělají "na černo" technickou,prodají auto,a už se s váma nikdo nebaví,když to reklamujete.ještě vyhrožujou právníkama.ale děkuji Vám
4145 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.06.19 15:52
Dobrý den paní Milbachrová,
Systémy BRC běžně montujeme i servisujeme. Podle Vašeho popisu však bude patrně od výrobce blokovaný vstup do LPG řídící jednotky. Pak je diagnostika i možnost opravy podstatně omezena. Jestliže se rozsvěcí kontrolka motoru a opakovaně se ukládá chyba patrně P0172 – bohatá směs, určitě bych nad tím bez důkladné kontroly nemávnul rukou. Mohlo by se jednat o sporadický problém s bohatostí v některém z okrajových režimů práce motoru. Dále však píšete, že vozidlo zároveň špatně funguje. To mě vede k domněnce, že se nejedná o nějaký sporadický problém, ale o podstatný nedostatek ve funkci dávkování paliva. Kromě toho se jedná o emisně relevantní závadu, se kterou by vozidlo nemohlo úspěšně absolvovat emisní měření před STK. Proto nesouhlasím s tvrzením Vámi zmiňovaného servisu, „že svítící kontrolka ničemu nevadí“. Ale bez důkladné kontroly vozu Vám nedokážu konkrétně poradit. Pokud byste chtěla nějaké další doplňující informace, můžete mne kontaktovat mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička

4144 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.06.19 15:51
Dobrý den pane Novotný,
Pro systém Diego nebudeme mít k dispozici diagnostický program, a patrně ani žádné díly. Podle Vašeho popisu bych tipoval, že ŘJ LPG nebude občas dostávat potřebné hodnoty z některého z čidel (teploty, tlak, otáčky, napájení/ukostření). Protože uvádíte, že se to děje naprosto nahodile bez zjevné souvislosti, hádal bych na špatný kontakt v LPG elektroinstalaci.
S pozdravem Ivan Vodička
4143 Romana Milbachrová12.06.19 8:19
Zdravím,mám Citroen Picaso,Lpg BRC od výrobce.svítí mi chyba v motoru - příliš bohatá směs.V servisech mi řekli,že to neumí opravit,seřídit,že se do toho nedostanou.A že to ničemu nevadí.A dále pak teplé starty,dlouho musím točit než to naskočí.Když jedu do města,tak si radši přepnu na benzín než zastavím.ale kdo má na to pořád myslet 8-O   .děkuji za odpověd
4142 Novotny11.06.19 19:03
Dobrý den. LPG system Diego. Přepíná zpět na benzin, naprosto nahodne, bez ohledu na zatizeni motoru, jeho teplotu... Nekdy ujedu desitky km bez prepnuti, jindy prepina stale. Cely system nedavno po servisu (reduktor, filtry, vstriky...). Nemate nejaky napad po čem jít? Plynar je stale vytizeny...
4141 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.06.19 5:58
Dobrý den tazateli 4140,
Takhle na dálku a jenom zprostředkovaně Vám pochopitelně neřeknu, zda jste měl tankovací pistoli správně nasazenou, nebo byl problém jinde…
Obecně řečeno kleštiny v přípojce nedržely tak jak měly, možná i v kombinaci částečného opotřebení jejich hran a nedokonalého zapadnutí do přípojky plnění.
Kdyby se to opakovalo vícekrát i u jiných čerpacích stanic, stálo by to i za kontrolu přípojky plnění – zda není (byť je to málo pravděpodobné) poškozené.
S pozdravem Ivan Vodička
4140 Vystřelení pistole09.06.19 6:41
Po naplnění nádrže(typické drnčení) mi vystřelila pispistole. Mohlo to být špatným nasazením nebo je problém někde jinde?
Vybrat stranu: 1
(Celkem 4189)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů