pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

13,90 Kč/l

-------------------------

13,40 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 10 a 8 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 4103)
4103 Jindřich21.03.19 14:41
Dobrý den, chci se zeptat ohledně přestavby na LPG u Honda Civic Tourer 1,8 iVTEC (2016), zda lze u provedení kombi vložit nádrž na LPG větší než 46l, kterou uvádíte u provedení hatchback? Děkuji.
4102 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.03.19 11:02
Dobrý den Ladislave,
Každý výrobce postupně přidával do svých ŘJ LPG možnost nastavení přídavku benzinu, a každý má pro nastavení trochu jiný přístup. Jsme připraveni akceptovat přání a představy zákazníků i ohledně přívstřiku benzinu. Pokud bude Vaše představa o nastavených hodnotách podle našeho názoru smysluplná a bude možné ji v ŘJ LPG nastavit, tak to uděláme.
S pozdravem Ivan Vodička
4101 Ladislav20.03.19 10:10
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda lze podle požadavku zákazníka nastavit množství přidávaného benzínu u systému sekvenčního vstřikování plynu pro nepřímovstřikové motory (samozřejmě u systémů, které přívstřik vůbec umožňují, předpokládám, že se jedná o dražší značkové systémy, např. BRC nebo Landi Renzo) např. minimálně na 20% nebo je množství dáno pevně v ŘJ plynu. Chápu, že obvyklá snaha je kvůli nákladům na PHM mít podíl benzínu co nejnižší, ale já preferuji důkladnou ochranu ventilů a navíc dlouho nespotřebovávaný benzin v nádrži stárne a následně dělá problém u benzinových vstřikovačů.
Děkuji za odpověď.
4100 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.03.19 15:37
Dobrý den Renaulťáku,
Vozidlo s motorem H4M z roku 2018 které by mělo najeto přes 80.000km asi nenajdeme… V naší databázi jsem narazil na jednoho Megana s motorem H4M 7xx, 1.6 84kW kterého jsme přestavovali jako nového v 05/2017, jezdí k nám průběžně a naposledy tu byl v 01/2019 při stavu tachometru 197.855km! Jedná se o jedno z plynových vozidel menší firemní flotily, které skutečně jezdí denně velké porce kilometrů. Pro jeho přestavbu jsme použili systém BRC Seq32 a elektronickou aditivaci ventilů s dávkováním před lištu vstřikovačů LPG (a shodou okolností nemáme ve fotogalerii). U tohoto vozidla jsme podle našich poznámek průběžně prováděli běžný servis, výměny olejů, filtrů, svíček, 2x kompletně brzdy, ale nic s ventily. Z plynových komponentů kromě pravidelné výměny LPG filtrů jsme v 10/2018 při stavu tachometru 171.949km měnili reduktor, jinak je vše původní. Tím pochopitelně nedokážu zaručit, že se motor neopravoval jinde. Také netvrdím, že všechny motory vydrží to samé, jako tento. Ale pokud byste měl reálný zájem o přestavbu, ozvěte se. Myslím, že by se další informace od tohoto konkrétního zákazníka daly dodatečně zjistit.
S pozdravem Ivan Vodička
4099 Renaulťák14.03.19 12:14
Dobrý den, mám vozidlo Renault Megane Grandtour IV, r.v. 2018, označení motoru H4M D7, mám zájem o předělání na LPG, máte u Vás vozidlo, které má najeto více než 80 000 km bez problémů, protože jsem se dočetl, že každých 40 000 km musí kontrolovat vůle ventilů, tak jestli je předělání na LPG prověřeno u někoho s větším nájezdem km.Děkuji
4098 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.03.19 12:01
Dobrý den Jindro,
I pro provoz na LPG u Vašeho Volva bych používal běžné zapalovací svíčky podle doporučení výrobce motoru, a měnil po každých cca 20.000km a nebo jednom zimním období. Upřednostňoval bych svíčky s jednou kostřící elektrodou a běžnou doskokovou vzdáleností (nikoli prodlouženou – např. na 1,3 nebo dokonce 1,3mm – to je pro plyn příliš…). My pro provoz motorů na LPG používáme v naprosté většině zapalovací svíčky Denso, v tomto případě by se jednalo o typ Denso K20TT.
S pozdravem Ivan Vodička
4097 Jindra14.03.19 6:25
Dobré den děkuji za odpověď a ještě bych měl dotaz jaké mám pořídit zapalovací svíčky nejvhodnejsi (nejlepší) na LPG do Volva S60 rok 2002 103kw moc děkuji Jindra
4096 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.03.19 9:10
Dobrý den tazateli č. 4094,
Přestavba Citroenu Berlingo VTi 1,6 88kW je možná. Provedení přestavby tohoto vozu na LPG tak, jak jsme jej v minulosti přestavovali, si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4095 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.03.19 9:10
Dobrý den Jindro,
Atmosférické pětiválce Volvo 2,4 ve verzích 103 i 125 kW je možné bez problémů přestavět i provozovat na LPG. K přestavbě bychom použili některý ze systémů sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG které máme v nabídce (viz náš ceník zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Protože Váš motor má 5 válců, museli bychom použít sady pro šestiválcové motory. Již základní sada AC Stag Q-Max Basic by pro Vaše Volvo odvedla dobrou službu a takového provedení přestavby bych se nijak neobával ani kdyby se jednalo o moje auto... Určitě Vám neřeknu co „si máte, nebo nemáte za Vaše peníze koupit“ – možnost svobodného rozhodnutí je přeci Vaše. Pokud byste chtěl nějaké další podrobnosti k námi nabízeným systémům, můžete se na mne obrátit např. telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek. Zkusil bych zohlednit stáří a stav vozu i Vaše požadavky a očekávání. Podle toho bych Vám mohl poradit, aby se Vám vybíralo lépe.
Provedení přestavby poptávaného vozu na LPG tak, jak jsme jej v minulosti přestavovali, si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/…
S pozdravem Ivan Vodička
4094 otazka13.03.19 5:48
je vhodna prestavba citroen berlingo 16vti
4093 Jindra12.03.19 21:02
Dobrý den chci si koupit Volvo S60 motor 2,4/ 103 nebo 125 kW jaký systém a vyrobce LPG mám zvolit a který rozhodně ne a proč moc děkuji Jindra
4092 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.03.19 17:26
Dobrý den pane Lanča,
Konkrétní provedení přestaveb vždy domlouváme se zákazníkem, záleží na materiálu podlážky, event. uchycení rezervy, na tom, zda si pod zvýšenou podlážku nechce zákazník uložit lékárnu a další výbavu (tažné lano, rukavice, startovací kabely - to co mě se běžně v kufru povaluje…) atd. Takže i na vyplnění prostoru pod podlážkou bychom se mohli domluvit.
S pozdravem Ivan Vodička
4091 David Lanča06.03.19 7:52
Dobrý den pane Vodičko,
děkuji za odpověď na předešlou otázku ohledně nádrže ve Fordu Focus III a měl bych ještě navazující otázku. V případě té zvednuté podlážky vyplňujete nějak prostor (například polystyrenem) kolem té vyvýšené nádrže, aby byla vytvořená rovná plocha? Na Vašich fotkách nic takového vidět není, ale považoval bych to za celkem nutné, aby se mi později pod tíhou zavazadel nezdeformovala podlážka. Děkuji za odpověď.
4090 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.03.19 6:26
Dobrý den pane Lanča,
Provedení přestavby Fordu Focus (konkrétně z roku 2016 v provedení kombi) s toroidní nádrží si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . V tomto případě je použita nádrž s výškou 200 mm. Dojezdové kolo mívá šířku cca 130mm. Pokud vozidlo nemá pod podlahou meziprostor (a to Focus většinou nemívá) bude nádrž podlážku nadzvedávat. I to je v naší fotogalerii zjevné. Pokud máte k dispozici konkrétní vůz, můžete si odměřit 20 cm ode dna prolisu pro rezervu, a uvidíte přímo, o kolik to bude ve Vašem provedení.
Vyrábějí se i nižší toroidní nádrže (konkrétně ve výšce 180mm), ale i ty jsou vyšší než dojezdové kolo. Problém nadzvednutí podlážky kufru Focuse 2017 by tato menší nádrž neřešila – pouze zmenšila, ale je možné ji použít.
S pozdravem Ivan Vodička
4089 David Lanča05.03.19 10:59
Vážený pane Vodičko,
chtěl se Vás zeptat, jestli nevíte, jak velký prostor pro plynovou nádrž je ve Fordu Focus kombi III, r.v.2017. Z fotografii, které jsem viděl mám dojem, že prostor je pouze pro nouzovou rezervu. Tím pádem by se přestavbou na LPG zmenšil zavazadlový prostor zvednutím podlahy. Je to tak? O kolik cm se to tak standardně zvedá? Děkuji za odpověď.
4088 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.03.19 6:18
Dobrý den Petře, nerad Vás zklamu, ale plynové nádrže nejsou navěky, dokonce ani ty od Renaultu, a to ani v případě, že od nich nemáte žádný papír…
Zde je potřeba rozlišit dvě věci:
platnost tlakové zkoušky nádrže – u LPG nádrží je stanovena na 10 let od data výroby nádrže a (až na výjimky) ji není možné prodloužit. Po 10 letech se tedy musí LPG nádrž vyměnit. Zpravidla doporučujeme její výměnu i s bezpečnostními prvky (multiventilem).
Revize plynového systému – to je vpodstatě kontrola těsnosti, mechanického stavu a úplnosti. Tu předepisuje výrobce LPG systému a bývá uvedena v dokladech (nejčastěji 1x za 12 měsíců nebo každých 10.000km – podle toho, co nastane dříve). U přestaveb to je uvedeno v Příloze k TP, u vozů vyrobených výrobcem jako dvoupalivové to bývá nejčastěji v servisní knížce.
Pokud nemáte k LPG systému žádné doklady, bude možné vytvořit dodatečnou Revizní zprávu. Tam bude popsáno z jakých LPG komponentů se systém skládá (včetně homologačních čísel), a mj, také platnost tlakové zkoušky nádrže. Ta je na nádrži vyražena od výrobce. Pokud na nádrži tento údaj není uveden (nebo je nečitelný, nebo od výroby uběhlo více jak 10 let), Revizní zprávu Vám nepotvrdíme. Také vozidlo s takovou nádrží nemůže úspěšně projít měřením emisí a STK – již emisní technik zadává do systému platnost tlakové zkoušky nádrží.
S pozdravem Ivan Vodička
4087 Anonym02.03.19 18:55
Dobry den.je pravda ze LPG nádrž primo od výrobce Renault ,konkrétně espaceIII 98. 2,0 84kw je navěky bez nutnosti revize? Nemáme k tomu zadne papíry. Děkuji Petr
4086 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.02.19 13:58
Dobrý den Ladislave,
Pokud je to tak jak píšete, zbývá zodpovědět jedinou otázku – co dokáže v potrubí za kuličkou plnění vytvořit větší tlak, než vytváří čerpadlo tankovacího stojanu?
Mysím, že problém bude jinde… pohyblivost kuličky bude něčím omezena – nečistoty, deformace, cizí předmět…
Nic z toho se přes internet nezjistí, myslím, že to bez prohlídky a opravy u plynaře nepůjde. Pokud jste někde z našeho okolí, můžete nás kontaktovat nejlépe telefonicky na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4085 Ladislav25.02.19 10:25
Potrubí za trubičkou určitě není bez tlaku, naopak za kuličkou zůstává příliš vysoký tlak, takže pitole jej zřejmě není schopná "přetlačit". Koncovka vypadá v pořádku, LPG je v autě cca 3,5 roku a mám najeto jen cca 50tis. km
4084 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.02.19 7:15
Dobrý den Ladislave,
Zůstává kulička zaseknutá ve vnějším osazení, nebo za kuličkou zůstává příliš vysoký tlak? Pokud je potrubí za kuličkou bez tlaku, měla by se kulička volně pohybovat – děje s tak? Není kolem kuličky shrnutá část gumového „o“ kroužku z těsnění, která brání kuličce v pohybu?
Pravděpodobně bude potřeba výměna koncovky plnění, ale to opět jen hádám…
S pozdravem Ivan Vodička
4083 Ladislav23.02.19 7:11
Dobrý den,
mám auto na LPG s plněním vedle hrdla benzinové nádrže se šroubovacím nástavcem. Často se mi stává (cca v 1/2 případů), že po připojení plnící pistole nelze tankovat, i když v nádrži je např. jen 1/4 plynu. Stojan jakoby neumí přetlačit kuličku v plnícím hrdle LPG. Kuličku je potom nutné potlačit ručně např. šroubovákem a potom lze natankovat už bez problému. Čím je to způsobeno a jak lze takovou závadu odstranit.
Děkuji za odpověď.
4082 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.02.19 11:24
Dobrý den pane Bajusz,
Přestavba Vaší Imprezy je možná s některým ze systémů sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG. Ceník přestaveb máme uvedený zde: www.neptun-harfa.cz/… . Provedení přestavby obdobného vozu si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pokud bude Vaše Subaru v obdobném provedení, bude i přestavba na LPG vypadat obdobně (např. co se velikosti LPG nádrže týká, ale i prostorového uspořádání motorového prostoru…). Podrobnosti bychom si domluvili při event. objednávání zakázky. Pro bližší domluvu nás můžete kontaktovat na našem příjmu zakázek telefonicky na čísle 777 30 50 80, nebo osobně.
S pozdravem Ivan Vodička
4081 Anonym22.02.19 9:31
Dobrý den.
Mám Subaru Impreza 2.0R-S Automat. Rok v.2009 a typ motoru EJ 20. Najeto 50 tisíc.
Mohu se zeptat, zda jde přestavět na plyn, jaký systém doporučíte, kolika litrová nádrž se vejde místo náhr.kola a přibližná cena všeho?
Moc děkuji za odpověď. J.Bajusz
4080 Anonym21.02.19 18:58
Dobrý den.
Mám Subaru Impreza 2.0R-S Automat. Rok v.2009 a typ motoru EJ 20. Najeto 50 tisíc.
Mohu se zeptat, zda jde přestavět na plyn, jaký systém doporučíte, kolika litrová nádrž se vejde místo náhr.kola a přibližná cena všeho?
Moc děkuji za odpověď. J.Bajusz
4079 Jan Kindl21.02.19 18:20
Mockrát děkuji za rychlou odpověď, bohužel mám právě motorizaci CAJA, takže možná přestavba není. Děkuji mockrát ještě jednou
4078 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.02.19 14:40
Dobrý den pane Kindl,
I Vám odpovím obdobně jako např. paní Kateřině v odpovědi 4072 o kousek níže.
Přestavba i provoz motorů TSI na LPG je komplikovanější než u předchozích generací motorů, a ne každý motor TSI jsme na LPG schopni přestavět. Podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pro jednoznačné určení zda je možné motor přestavět je směrodatný přesný typ motoru. Pokud máte motor typu CAJA, přestavba nebude možná. Pokud se jedná o jiný typ motoru, zjistěte ho, a pak nás můžete kontaktovat mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4077 Anonym21.02.19 12:24
Dobrý den, je v současné době možné předělat na pohon LPG motor 3.0 TSI 213kW v Audi A6 Allroad 2009? Děkuji za odpověď, Honza Kindl
4076 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.02.19 9:30
Dobrý den pane Baloun,
U svíček Denso Iridium uvádí výrobce interval „až 100.000km“ v běžných provozních podmínkách a při provozu na benzin. Provoz na LPG více zatěžuje zapalovací soustavu, krátké jízdy a časté jízdy se studeným nebo ne zcela ohřátým motorem snižují životnost svíček (podle některých výrobců až na polovinu, jiní uváděli malým drobným písmem např. jedno zimní období). Rovněž tak svíčkám neprospívá horší stav motoru (do spalovacího prostoru může pronikat více olejových par např. z odvětrání klikové skříně, více nečistot z recirkulace výfukových plynů v případě že je motor vybaven EGR ventilem) atd.
Netuším jak starý je Váš vůz, kolik km má najeto v jakých podmínkách, ale přesto bych odhadoval, že by byl čas svíčky vyměnit. Jestli to může souviset s Vámi popisovaným problémem, netuším. Na to by se dalo usuzovat až po kontrole parametrů za jízdy.
S pozdravem Ivan Vodička
4075 Miloš Baloun21.02.19 7:41
Dobrý den, mám dotaz ohledně výměny zapalovacích svíček. Dne 12.10.2015 jste montovali LPG do vozu Nissan Murano. Od té doby má najeto 45 tis. kilometrů. Při montáži byly dány i nové svíčky Denso IKH20. Teď při brzdění motorem a následném sešlapnutí plynového pedálu motor lehce zaškube. Dělá to i na provoz s benzínem. Je už čas na výměnu svíček? S pozdravem Baloun.
4074 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.02.19 7:29
Dobrý den Davide,
Motory 1,6 77kW typu IQDC používané ve Fordech Focus 2017 nemají přímé vstřikování, přestavba na alternativní pohon LPG je bezproblémová. Pro provoz těchto motorů na LPG bych Vám doporučil nějaký ze způsobů dodatečné ochrany ventilů a ventilových sedel (podrobnosti zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Provedení přestavby Fordu Focus s motorem 1,6 77kW Ti-VCT si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4073 David19.02.19 15:36
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli lze přestavět na LPG Ford Focus 1.6 Ti-VCT 77kW r.v.2017. Jde o motor s přímým vstřikem? Děkuji za odpověď.
4072 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 18.02.19 11:58
Dobrý den Kateřino,
Předně děkuji za důvěru, se kterou se na nás opět obracíte.
Přestavba i provoz motorů TSI na LPG je komplikovanější než u předchozích generací motorů, a ne každý motor TSI jsme na LPG schopni přestavět. Podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pokud bude ve Vaší Octavii motor typu CAXA (zjistíte ve velkém technickém průkazu ve zde naznačené kolonce: www.neptun-harfa.cz/… , bude přestavba možná. Pokud máte jiný typ motoru, zjistěte a předem kontaktujte náš příjem zakázek mejlem, telefonicky nebo osobně.
S pozdravem Ivan Vodička
4071 Kateřina V. 18.02.19 9:01
Dobrý den, v minulosti jsem si u Vás nechala dělat přestavbu na LPG. Nyní řeším koupi "nového" staršího auta. Ale samozřejmě budu chtít opět přestavbu na LPG. Půjde přestavba udělat na typ auta ŠKODA Octavia TSI 1,4 TSI / 90 kW Classic / manuál. Děkuji za odpověď a přeji krásný den,
4070 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 15.02.19 19:48
Dobrý den Jaroslave,
Předpokládám, že se jedná o atmosférický motor 1,8 82kW plnící normu Euro2. Vstřikovače BRC je možné nahradit nějakými elektricky kompatibilními, pouze nebudou mít odpovídající dávkování. Pak je potřeba zvolit adekvátní průměr trysky.
Proto nedoporučuji provést pouze výměnu bez následné kontroly a doseřízení parametrů celého systému.
S pozdravem Ivan Vodička
4069 Jaroslav14.02.19 13:24
Dobrý den, vlastním Škoda octavia 1.8 r.v. 1998 a je provozována na LPG od roku 2015 a najeto cca 130 000km.Systém BRC Sequent 24 a vstřikovače BRC.Auto začalo jezdit na 3 válce.Po vyčištění vstřiků jede opět na 4 válce,ale jen 3 týdny.Vyčistil jsem je tedy znovu s podobným výsledkem a to,že se 4 vstřikovač neotvírá.Je asi už nějak mechanicky poškozen.Je možno stávající vstřiky BRC nahradit jinými(levnějšími např. Valtek ...).A jestli ano, tak jaké by jste doporučil.Děkuji za Vaši odpověď.
4068 Petr13.02.19 19:06
Dobry den Ivane,
Dekuji Vam za odpoved.
Podle toho, co pisete, jsem rad, ze mame stale moznost volby a nez se pro nektery z vozu rozhodneme, tak se urcite poradime.
Dekuji za vasi nabidku, jakmile bude situace aktualni, ozvu s konkretni volbou nez se do koupe pustime.
S pozdravem, Petr S.
4067 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.02.19 17:37
Dobrý den Michale,
Renaulty Espace IV používaly několik provedení motorů 2,0Turbo, výkony 120 nebo 125kW. Podle našich podkladů mají všechny verze hydraulicky vymezované ventilové vůle – nedají se mechanicky seřizovat.
S pozdravem Ivan Vodička
4066 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.02.19 17:37
Dobrý den Petře,
V roce 2010 se do Octavií podle našich podkladů montovaly dva typy motorů 1,8 TSI 118kW – a sice typ CDDE, kde by přestavba patrně nebyla možná (pokud by to byl Váš případ, ověřil bych u výrobců LPG systémů). Druhý typ motoru je CDAA, tam přestavba možná je, např. se systémy Zavoli Alisei DI, Zavoli Bora Direct, AC Stag 400 DPI… Provedení přestavby tohoto motoru v modelu Škoda Superb si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Ceny máme podle jednotlivých systémů v ceníku zde: www.neptun-harfa.cz/… .
Až zjistíte skutečný typ Vašeho motoru, můžete mne kontaktovat mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek, domluvili bychom se konkrétněji.
S pozdravem Ivan Vodička
4065 Anonym13.02.19 17:21
Dekuji za odpoved a omlouvam se za spatne polozeny dotaz, mel jsem na mysli ventily, casem dochazi k jejich vůli. Cetl jsem, ze to trapi predevsim vozy Subaru, jiz jsem ale nezjistil, jak je na to renault.
4064 Petr13.02.19 17:17
Dobry den,
Zdravim vas opet a pisi jiz s dotazem na konkretni motor, jde o 1.8 TSI 118kW, ve voze Octavia, z roku 2010. Vice informaci zatim nemam.
Muzete mi na zaklade techto informaci napsat, zda je zastavba lpg mozna, jaka by byla orientacni cena a cas potrebny na realizaci.
Predem dekuji.
S pozdravem, Petr S.
4063 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.02.19 16:44
Dobrý den Michale,
Přestavba tohoto vozu na alternativní pohon LPG je možná, jedno z možných provedení si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Dodatečnou ochranu ventilů nepovažuji u přeplňovaných motorů za nutnou, ale pochopitelně jejímu použití (zde z důvodu přeplňování motoru ve verzi elektronického tlakového dávkovače – podrobnosti zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Zbytku Vašeho dotazu – seřízení vstřiku - příliš nerozumím, nevím, jaký úkon si pod tím představujete. Demontáž motoru z vozu není potřeba u žádného úkonu souvisejícího s přestavbou či servisem LPG systému.
S pozdravem Ivan Vodička
4062 Michal 13.02.19 14:28
Dobrý den, dospěl jsem k závěru, ze udělám přestavbu na lpg na aute Espace iv, motor 2.0t. Chtěl bych se zeptat, zda je motor vhodny, je pro nej potřeba primazavani a kolik pripadne stoji serizeni vstriku, resp zda je potřeba u nej vyndavat motor. Děkuji za odpověď. M
4061 Petr13.02.19 14:11
Dobry den Ivane,
Dekuji Vam mnohokrat za vasi odpoved.
S pozdravem, Petr
4060 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.02.19 8:01
Dobrý den Petře,
Pro přestavbu a provoz na LPG je funkčně i cenově východnější pořídit vůz s motorem MPI – vstřikováním benzinu do jednotlivých větví sacího potrubí. Přestavby motorů s přímým vstřikováním (FSI, TSI) mají svá přísná specifika, přestavět je možné pouze určité konkrétní motorkou. Podrobnosti o jejich přestavbě máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pokud byste se rozhodl pro motor TSI, doporučím před jeho zakoupením zjistit přesný typ motoru (např. CDAA, CJZC, …) a zkonzultovat, zda je přestavba možná.
S pozdravem Ivan Vodička
4059 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.02.19 8:01
Dobrý den Jirko,
Omlouvám se, že nemohu být konkrétní. Na základě zprostředkovaných popisů projevu neumím poznat příčinu. Může skutečně nedovírat reduktor, některý z elektroventilů, ale také může zlobit jejich elektrické ovládání. Neodborné rozebírání reduktoru určitě nemohu doporučit (např. i z bezpečnostních důvodů). Protože ani nevím, jaký reduktor máte ve Felicii a jaký Vám zbyl z Terrana, tak se nedokážu vyjádřit k jejich event. výměně.
Ohledně zjištění vady Vašeho vozu doporučím prohlídku a zjištění konkrétní vady. Ohledně možné záměny reduktoru by možná stačilo jejich foto.
S pozdravem Ivan Vodička
4058 Petr13.02.19 3:17
Dobry den,
Planujeme porizeni ojeteho vozu Skoda (Octavie II. nebo Rapid) s benzinovym motorem a naslednou prestavbou na lpg.
Muzete mi doporucit, ktere motory od Skodovky jsou pro prestavbu na lpg vhodne, popripade kterych motorizaci se vyvarovat?
Dekuji za odpoved.
S pozdravem Petr S.
4057 Jirka11.02.19 15:38
Zdravim- na feldě lpg mam takovou zajimavou zavadu. Na benzin i lpg jede super, na plg přepina dobře,ale z lpg na benzin to nejde tak snadno- přepnutí za jizdy znamena okamžitý zastavení motoru. Nastartování na plný plynu(bez toho nestartuje) a pote to musim cca pulplynem udrživat v otačkach 500-1000 jak to zrovna jde aby se to nezadusilo a po 5-30sec to chytne a jedu-přepne na lpg. Pokud přepnu za volnoběhu,tak to furt točí,ale akcerelace to zadusi,takže jedině stejnej postup jak sem popsal. Mam pocit jako kdyby se hadal benzin s plynem,ze to nějak nedovíra a je třeba aby se plyn napřed odpařil-jen ma doměnka. Muže to byt reduktorem? sem tam tak divně chrčí. A mužu ho normalně vyndat z auta ,podivat se dovnitř,vyčistit a pak dat zpět? Popripade lze jej vymenit za jiny-konkretne mam v druhem aute-terrano2 nahradni-steny,ikdyz vetsi kktery jeste pred mesicem jezdil. Lze to takto prohodit? Felda je 1.3cc a Terrano ma motor 2.4cc. Diky za rady tipy
4056 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.02.19 15:00
Dobrý den Adame,
Píšete, že po odmazání závady a provozu pouze na benzin se chyba neukládá. Z toho s největší pravděpodobností (pokud jste najezdil dostatek kilometrů v různých režimech otáček a zátěže) vyplývá, že při provozu na benzin je vše OK. Pak je patrně problém s dávkováním správného množství LPG. Doporučím Vám, zavolejte na náš příjem zakázek, domluvíme si nějaký termín a zkontrolujeme funkci LPG systému. Bylo by vhodné, kdybyste cca 2-3 dny před tím jezdil pouze na benzin, bez jediného, ani krátkého přepnutí do plynu.
S pozdravem Ivan Vodička
4055 Adam11.02.19 6:47
Dobrý den,
Mám Audi A6 C5 2.7BiT kde mám od vás od roku 2013 namontováne LPG. Nyní když jezdím na LPG tak se rozsvítí kontrolka motoru. Na diagnostice píše chybu lambda sondy. Když chybu vymažu a jezdím pouze na benzín, tak se tato chyba neprojevuje.
Je to na výměnu lambda sondy nebo je nějaká chyba v LPG?
Děkuji za odpověď.
4054 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.02.19 10:38
Dobrý den Mirku,
Předně děkuji za důvěru, jsem rád, že se na nás opakovaně obracíte. Ve Strakonicích jsou dvě firmy dovážející LPG systémy, jsme schopni Vám nabídnout přestavbu se systémy od každé z nich. Podle typu použitého systémy by se pak lišili i podmínky event. pojištění. Přestavět můžeme i zcela nové auto, to zpravidla děláme zejména při přestavbách pro prodejce vozů. Doporučím, zavolejte pro konkrétní domluvu na náš příjem zakázek, a domluvíme si podrobnosti. Také se u nás můžete zastavit osobně, nebo poslat mejl.
S pozdravem Ivan Vodička
Vybrat stranu: 1
(Celkem 4103)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů