pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

14,40 Kč/l

-------------------------

13,90 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 9 a 6 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 4137)
4137 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.05.19 6:34
Dobrý den pane Kečkeméti,
Váš Hyundai má motor s technologií přímého vstřikování benzinu do spalovacího motoru (GDI). Přestavby těchto motorů mají svoje přísná specifika a omezení, podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Předpokládám, že Váš Hyundai I40 2,0 GDI má motor typu G4NC. Pak by přestavby byla možná. Pro tento motor nabízí sadu pro přestavbu např. polský výrobce AC Stag ve verzi 400DPI. Cena přestavby je 34.000,- Kč. Typ motoru máte uveden ve Vašem velkém TP v tomto místě: www.neptun-harfa.cz/… .
Prosím zjistěte přesný typ motoru, typ převodovky (manuální nebo automatická), výkon a rok výroby. Tyto údaje mi pošlete mejlem, nebo lépe zavolejte. Podle toho Vám mohu poskytnout podrobnější informace o možnosti přestavby a specifikách provozu přímovstřikového vozu na LPG.
S pozdravem Ivan Vodička
4136 Kečkeméti16.05.19 12:44
Dobrý den
Chtěl bych se informovat jestli by bylo možné na instalovat LPG nebo CNG do Hyundai i40 GDI 2,0l.
S pozdravem kecsi [zavinac] seznam.cz
4135 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.05.19 6:36
Dobrý den pane Dušek,
Dobrý den pane Dušek. Proč Vaše auto při téměř každém ubrání na pedálu plynu přepíná na benzin nevím. Patrně to bude proto, že ŘJ LPG dostane nějaký signál, který jí neumožňuje provoz na LPG. Může se jednat o nesprávný údaj o tlaku či teplotě plynu, teplotě reduktoru, otáčkách motoru atd. Tento nesprávný údaj může bát způsoben závadou příslušného snímače nebo kabeláží od snímače k jednotce. Doporučím Vám nehádat, ale zjistit konkrétní příčinu problémů Vašeho vozu a tu odstranit. To se dá provést nejlépe diagnostikou příslušného typu LPG systému, nejlépe u Vašeho plynaře.
S pozdravem Ivan Vodička
4134 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.05.19 6:36
Dobrý den Ladislave,
Jedná se o motory 1,6 TI-VCT využívající proměnného časování sacího i vačkového hřídele a MPI vstřikování benzinu (do jednotlivých větví sacího potrubí). Přestavba těchto motorů (81,88, 92kW) na LPG je možná. Pro jejich provoz bych doporučoval nějaký ze způsobů dodatečné aditivace ventilů, podrobnosti máme uvedeny na našich stránkách zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4133 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.05.19 6:36
Dobrý den Zdeňku,
Problematiku konfigurace Vašeho vozu a jeho event. přestavby bych řešil mimo forum – napište mi např. mejlem nebo zavolejte na náš příjem zakázek. Obávám se, že kdybych napsal mejl panu Kolovrátkovi, že si u nich pan Zdeněk bude kupovat Hodnu, asi by z toho nebyl moc moudrý…
Můžete mi také poslat mejlem Váš telefon, a já bych se Vám ozval.
S pozdravem Ivan Vodička
4132 Dušek08.05.19 16:09
dobrý den, chtěl jsem se zeptat proč přeskakuje lpg na benzín, když uberu plyn ,sundám nohu z plynu a přeskočí to ,když přidávám tak lpg drží, dělá to prakticky hned jak se to zahřeje a i když naplním nádrž,občas to drží ,ale už jen moc málo
4131 Ladislav08.05.19 8:58
Dobrý den pane Vodička. Chtěl jsem se zeptat jestli je možné přestavět Ford Mondeo 1.6 16V na LPG. Generace roku výroby od 2007. Motor může mít až 92kw, což je o hodně víc než ten samý objem ve Focusu. Ve vaší galerii tuto motorizaci přestavěnou taky nevidím. Děkuji.
4130 Zdeněk M.04.05.19 17:57
Děkuji za odpověď.Mám návrh zkuste oslovit prodejce honda [zavinac] kolovratek.com pan ing.Lukáš Kolovrátek.Tam budu vozidlo přebírat,Požádat zda by vám mohl poslat podklady co potřebujete,když místní prodejce stojí za houby a není vstřícný.Já to vidím na začátek června to bych mohl přijet odpoledne na prohlídku a další den pak provést montáž.Motor prý má přímé vstřikování takže to bude asi chtít elektronické tlakové dávkování,ale na to jste odborníci vy.Aby montáž měla smysl.
4129 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.05.19 16:09
Dobrý den Zdeňku,
Jsem rád, že jste byl s naší prací spokojený a děkuji, že se na nás opět obracíte. Bohužel jsem nebyl úspěšný v získání nějakých podrobností od prodejce Hondy – ten nám nejbližší prodejce je dlouhodobě „nevstřícný“ vůči plynu – k nové Hondě Jazz jsem se nedostal. Až budete mít auto koupené, zavolejte na náš příjem zakázek a zkusíme to dát nějak „na dálku“.
S pozdravem Ivan Vodička
4128 Zdeněk M.01.05.19 6:22
Děkuji za odpověď.A nemáte možnost si zažádat přímo u Hondy o podklady?Pro mě je to na podívání 360 km.Vyrobená je 2019 a měl bych ji dostat během května.Ve staré Hondě 2008 mám od vás BRC namontované a slouží už 9 let.
4127 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 30.04.19 5:45
Dobrý den Zdeňku,
Podle našich podkladů se motor L13B2 o výkonu 75kW montoval do modelu Jazz od roku 2016. Další podrobnosti k tomuto motoru nemáme k dispozici, takto novou Hondu Jazz jsme patrně ještě nepřestavovali. Proto by bylo dobré, kdybyste se u nás před montáží i s vozem zastavil. Prohlédli bychom si použitou technologii i prostorové uspořádání vozu. Následně bychom mohli zhodnotit i způsob používání Vašeho vozu, Vaše očekávání či požadavky, a podle toho bychom Vám nabídli konkrétní způsob přestavby (včetně typu LPG systému či aditivace ventilů). Cena by se odvíjela právě od provedení přestavby a použitého systému. Základní ceny přestaveb máme uvedeny v našem ceníku zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4126 Zdeněk M.29.04.19 12:35
Mám dotaz na montáž LPG do Hondy Jazz 1.3 i-VTEC číslo motoru L13B2. Buď typ BRC nebo ten nový,co doporučujete?A předpokládaná cena.Děkuji předem za odpověď.
4125 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.04.19 6:04
Dobrý den paní Pivoňková,
Na každé LPG nádrži je typový štítek kde jsou vyraženy identifikátory nádrže, včetně její kapacity. Při přestavbě nebo výměně LPG nádrže předáváme zákazníkovi pasport k nádrži, kde je mimo potvrzení o platnosti tlakové zkoušky uveden i její objem. Zároveň při přestavbě vystavujeme Servisní knížku LPG, kam kapacitu nádrže také opisujeme.
Pokud byste potřebovala nějaké konkrétnější informace, můžete se na mne obrátit mejlem, telefonicky nebo osobně i s autem.
S pozdravem Ivan Vodička
4124 Pivonkova26.04.19 15:55
Dobry den , je mozne zjistit velikost nadrze??
4123 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 23.04.19 12:06
Dobrý den Miro,
Motor Opel 1,4 103kW jsme přestavovali v modelu Opel Meriva, provedení přestavby si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Zde jsme pro přestavbu použili systém BRC a elektronickou aditivace ventilů. Myslím, že v karoserii Zafiry z roku 2015 bude v motorové části stejná technologie a se zástavbou tam nebude problém. Jedinou komplikací by mohl být eventuelní nedostatek vhodného místa pro LPG nádrž u 7místného provedení. Tam bychom museli prohlédnout a změřit možnosti umístění a velikosti LPG nádrže.
S pozdravem Ivan Vodička
4122 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 23.04.19 12:06
Dobrý den Eriku,
Přestavby motorů K4M v různých výkonových variantách (74, 78, 81… kW) a v různých karosářských verzích (Kangoo, Laguna, Megane…) jsou poměrně často přestavované. Provedení přestavby Renaultu Kangoo II 1,6 78kW na LPG si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .Co se týče zástavby či vlastního provozu na LPG, nejsou s tím problémy. Motor K45M Z8 má hydraulicky vymezené ventilové vůle. Pokud byste chtěl pro životnost ventilů a ventilových sedel udělat maximum, můžeme se domluvit na použití některého ze způsobů aditivace ventilů (podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… ). K popužití externí aditivace ventilů u těchto motorů přistupujeme po individuální domluvě se zákazníkem.
S pozdravem Ivan Vodička
4121 Mira23.04.19 11:44
Dobry den, chci se zeptat jestli mate zkusenosti s prestavbbou Opel Zafira 2015 1,4T 103 kW s automatickou prevodovkou? A jaky system by jste me doporucil v pripade moznosti prestavby.
4120 Erik23.04.19 10:51
Dobrý den pane Vodičko je možné instalovat LPG do Renault Kangoo
II 1.6 78kW.

Je to bez problémů nebo jsou zde nějaká úskalí?
Jak jsou na tom případně sedla těchto motorů po nainstalování plynu tečou nebo jinak zkracují životnost motoru?

Děkuji za Váš názor
4119 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.04.19 13:43
Dobrý den Stando,
Výměna válcové nádrže za toroidní je v zásadě možná. Měnili bychom nejen vlastní nádrž ale i příslušenství (multivetil) a s největší pravděpodobností i potrubí vedoucí do nádrže i z nádrže k motoru. Podmínkou je to, že se do prostoru rezervního kola nějaká toroidní nádrž vejde. Protože nepíšete nic o voze, neumím jednoznačně odpovědět, zda bude výměna možná a nebudou s ní spojené komplikace. Pokud budete mít i s vozem cestu kolem nás, můžete se v pracovních dnech mezi 7,00 a 17.00 hod. zastavit. Prohlédneme typ a provedení vozu, LPG systému a budeme Vám schopni udělat konkrétní nabídku.
S pozdravem Ivan Vodička
4118 Standa16.04.19 8:33
Dobrý den, je možná dodatečná výměna válcové nádrže za toroidní? Chci koupit vozidlo s již namontovaným lpg, ale válcová nádrž dost překáží. Jsou s tím spojené nějaké komplikace? Děkuji
4117 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 08.04.19 13:03
Dobrý den pane Šlajs,
Revize LPG a Emise BA/LPG provádíme bez předchozího objednání tak, jak postupně zákazníci přijíždějí. Oprávnění pro Vaše vozidlo i LPG systém máme. K provedení Revize a emisního měření budete potřebovat velký technický průkaz a Revizní přílohu od plynu (tu můžeme vystavit náhradní).
S pozdravem Ivan Vodička
4116 Jaroslav Šlajs08.04.19 9:23
Dobrý den, potřeboval bych udělat revizi LPG + emise před STK. Je nutné se u Vás objednat, nebo je možné přijet bez objednání. LPG zařízení je Magic 3 ve vozidle Renault Koleos obsah motoru 2.5. Děkuji za odpověď. Jaroslav Šlajs
4115 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 08.04.19 8:41
Dobrý den Karle,
Možnost a způsob přestavby závisí na použitém motoru. Zkuste od prodejce zjistit přesný typ motoru (198A4000, 940C100 … atd). Pokud bude mít motor vstřikování benzinu do sacího potrubí (MPI) bude přestavba reálná se systémem sekvenčního vstřikování plynné fáze do sacího potrubí. U těchto systémů startuje motor vždy na benzin, k přepnutí na LPG dojde automaticky po částečném ohřátí reduktoru. Po přepnutí se jako palivo používá pouze LPG. V odůvodněných případech a po domluvě se zákazníkem je u našich systémů možnost nastavení přívstřiku benzinu. To používáme většinou pouze ve vyšších a vysokých zátěžích motoru. Pokud se Vám podaří zjistit podrobnosti ohledně motoru, můžete mne kontaktovat mejlem nebo nejlépe telefonicky na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4114 Karel Karel07.04.19 14:46
Ještě upřesním,Doblo Maxi v osobní verzi je od výrobce bez alternativního pohonu.Na LPG a CNG ho nedělají.U vás v historii přestaveb tuto možnost vidím.Ale v souvislosti se změnou EURO na 6C a D nevím zda to je vůbec ještě možné.
4113 Karel Karel07.04.19 14:41
Dobrý den!
Zvažuji koupi vozu pro rodinu a práci.Rád bych se zeptal na možnou dodatečnou přestavbu na LPG úplně nového vozu Fiat Doblo Maxi v osobní verzi(pětimístnou dodávku).Výrobce dělá CNG v krátké verzi a v dodávkovách verzích krátkou i dlouhou.Zajímá mě zda je to možné předělat na lpg (zda to je jen na lpg nebo přívstřik benzínu),zda je tento motor vhodný k přestavbě.Předpokládám ,že u nového vozu přícházím o záruku na motor a karoserii.Děkuji za odpověď.S pozdravem Karel Vo.
4112 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.04.19 14:08
Dobrý den Karle,
Můžete i s vozem přijet ve všední dny mezi cca 8. a 16. Hodinou. Podíváme se o co se jedná a event. se domluvíme na dalším. S sebou si vezměte všechny doklady, které k vozu nebo LPG pohonu máte.
S pozdravem Ivan Vodička
4111 Karel05.04.19 6:58
Ještě jednou dobrý den,
Bohužel značku nádrže jsem nikde nenašel. Když přijedu s vozem k vám, jste schopni na místě zjistit platnost nádrže, případně udělat revizi?? Nebo by jste mi mohl případně někoho v Praze doporučit kdo dělá systém PRINS???
Děkuji.
4110 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.04.19 14:05
Dobrý den Karle,
Někteří výrobci nádrží uváděli datum výroby nádrží i konec platnosti tlakové zkoušky, jiní pouze datum výroby. Někteří v pořadí rok/měsíc (většina výrobců, např. Stako), jiní v pořadí měsíc/rok výroby (např. Saka). Protože nepíšete, o jakou nádrž se jedná, nemohu odpovědět. Myslím, že nejjednodušší bude, když to zkontroluje plynař při provádění revize. Vhodné by bylo, kdyby to byl plynař, který bude schopen servisovat Váš LPG systém Prins.
S pozdravem Ivan Vodička
4109 Karel03.04.19 9:35
Dobrý den, koupil jsem BMW 525i e61, r.v.2005, v autě je namontováno LPG PRINS. Potřeboval bych na voze udělat revizi LPG, ale nevím jestli mám platnou nádrž, našel jsem na ní vyraženo pouze 12/06. Co jsem koukal na nové nádrže mají vyraženo datum výroby i konce platnosti. Ale tady je jen toto. Že by končila 2012 mi přijde nesmysl jelikož auto mělo do konce roku platnou STK a navíc by byla nádrž v době montáže už 4 roky stará. Případně mohu někam zaslat foto?
4108 Michal29.03.19 11:10
Dobrý den,
velice děkuji za odpověď
s pozdravem Kopuletý
4107 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.03.19 9:32
Dobrý den Michale,
Není nic překvapivého, že Mazda nepíše ve své příručce nic o dodatečné ochraně ventilů při provozu na LPG – vždyť ani netušili, že se do některého jejich vozu někdy plyn namontuje… Pro provoz motorů Mazda na LPG bych nějaký ze způsobů aditivace ventilů doporučil.
Problematiku dodatečné aditivace ventilů máme podrobně popsanou na našich stránkách zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pokud byste měl nějaký další dotaz, můžete se na mne obrátit mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4106 Michal28.03.19 21:23
Ještě doplním přesný typ: Mazda 6 combi 2.0, 108kw benzín
4105 Michal28.03.19 20:33
Dobrý den, dnes jsem koupil Mazda 6, rv. 2009, má dodělané LPG, chtěl bych se prosím zeptat, jak je to s primazavanim ventilu, našel sem aditivum, které je prý určeno přímo pro vozy s LPG, ale v příručce Mazdy starsiho typu jsem našel, že se nemají přidávat žádná aditiva, nevíte prosím jak to je? Děkuji za odpověď
4104 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.03.19 6:39
Dobrý den Jindřichu,
Velikost toroidní nádrže je dána velikostí prostoru, do kterého se umisťuje. Pokud máte prolis pro rezervu ve verzi kombi stejně velký (já to z hlavy netuším…) jako u hatchbacku, vejde se Vám tam stejná nádrž. Toroidní nádrže se dělají v hlavních průměrech 580, 600, 630, 650, 680 a 720mm a výškách 180, 200, 220/225, 250 a 270mm. Pokud budete znát rozměry místa pro rezervu ve Vašem autě, můžete mi je poslat mejlem nebo zavolat, a pak mohu být ve své odpovědi přesnější. Také se u nás můžete zastavit, změříme a nabídneme Vám varianty přicházející do úvahy. Například i válcové nádrže. Ty bývají větší (např. 80-100 litrů), ale mě přijdou zejména pro vozidla kombi nepraktické.
S pozdravem Ivan Vodička
4103 Jindřich21.03.19 14:41
Dobrý den, chci se zeptat ohledně přestavby na LPG u Honda Civic Tourer 1,8 iVTEC (2016), zda lze u provedení kombi vložit nádrž na LPG větší než 46l, kterou uvádíte u provedení hatchback? Děkuji.
4102 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.03.19 11:02
Dobrý den Ladislave,
Každý výrobce postupně přidával do svých ŘJ LPG možnost nastavení přídavku benzinu, a každý má pro nastavení trochu jiný přístup. Jsme připraveni akceptovat přání a představy zákazníků i ohledně přívstřiku benzinu. Pokud bude Vaše představa o nastavených hodnotách podle našeho názoru smysluplná a bude možné ji v ŘJ LPG nastavit, tak to uděláme.
S pozdravem Ivan Vodička
4101 Ladislav20.03.19 10:10
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda lze podle požadavku zákazníka nastavit množství přidávaného benzínu u systému sekvenčního vstřikování plynu pro nepřímovstřikové motory (samozřejmě u systémů, které přívstřik vůbec umožňují, předpokládám, že se jedná o dražší značkové systémy, např. BRC nebo Landi Renzo) např. minimálně na 20% nebo je množství dáno pevně v ŘJ plynu. Chápu, že obvyklá snaha je kvůli nákladům na PHM mít podíl benzínu co nejnižší, ale já preferuji důkladnou ochranu ventilů a navíc dlouho nespotřebovávaný benzin v nádrži stárne a následně dělá problém u benzinových vstřikovačů.
Děkuji za odpověď.
4100 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.03.19 15:37
Dobrý den Renaulťáku,
Vozidlo s motorem H4M z roku 2018 které by mělo najeto přes 80.000km asi nenajdeme… V naší databázi jsem narazil na jednoho Megana s motorem H4M 7xx, 1.6 84kW kterého jsme přestavovali jako nového v 05/2017, jezdí k nám průběžně a naposledy tu byl v 01/2019 při stavu tachometru 197.855km! Jedná se o jedno z plynových vozidel menší firemní flotily, které skutečně jezdí denně velké porce kilometrů. Pro jeho přestavbu jsme použili systém BRC Seq32 a elektronickou aditivaci ventilů s dávkováním před lištu vstřikovačů LPG (a shodou okolností nemáme ve fotogalerii). U tohoto vozidla jsme podle našich poznámek průběžně prováděli běžný servis, výměny olejů, filtrů, svíček, 2x kompletně brzdy, ale nic s ventily. Z plynových komponentů kromě pravidelné výměny LPG filtrů jsme v 10/2018 při stavu tachometru 171.949km měnili reduktor, jinak je vše původní. Tím pochopitelně nedokážu zaručit, že se motor neopravoval jinde. Také netvrdím, že všechny motory vydrží to samé, jako tento. Ale pokud byste měl reálný zájem o přestavbu, ozvěte se. Myslím, že by se další informace od tohoto konkrétního zákazníka daly dodatečně zjistit.
S pozdravem Ivan Vodička
4099 Renaulťák14.03.19 12:14
Dobrý den, mám vozidlo Renault Megane Grandtour IV, r.v. 2018, označení motoru H4M D7, mám zájem o předělání na LPG, máte u Vás vozidlo, které má najeto více než 80 000 km bez problémů, protože jsem se dočetl, že každých 40 000 km musí kontrolovat vůle ventilů, tak jestli je předělání na LPG prověřeno u někoho s větším nájezdem km.Děkuji
4098 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.03.19 12:01
Dobrý den Jindro,
I pro provoz na LPG u Vašeho Volva bych používal běžné zapalovací svíčky podle doporučení výrobce motoru, a měnil po každých cca 20.000km a nebo jednom zimním období. Upřednostňoval bych svíčky s jednou kostřící elektrodou a běžnou doskokovou vzdáleností (nikoli prodlouženou – např. na 1,3 nebo dokonce 1,3mm – to je pro plyn příliš…). My pro provoz motorů na LPG používáme v naprosté většině zapalovací svíčky Denso, v tomto případě by se jednalo o typ Denso K20TT.
S pozdravem Ivan Vodička
4097 Jindra14.03.19 6:25
Dobré den děkuji za odpověď a ještě bych měl dotaz jaké mám pořídit zapalovací svíčky nejvhodnejsi (nejlepší) na LPG do Volva S60 rok 2002 103kw moc děkuji Jindra
4096 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.03.19 9:10
Dobrý den tazateli č. 4094,
Přestavba Citroenu Berlingo VTi 1,6 88kW je možná. Provedení přestavby tohoto vozu na LPG tak, jak jsme jej v minulosti přestavovali, si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4095 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.03.19 9:10
Dobrý den Jindro,
Atmosférické pětiválce Volvo 2,4 ve verzích 103 i 125 kW je možné bez problémů přestavět i provozovat na LPG. K přestavbě bychom použili některý ze systémů sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG které máme v nabídce (viz náš ceník zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Protože Váš motor má 5 válců, museli bychom použít sady pro šestiválcové motory. Již základní sada AC Stag Q-Max Basic by pro Vaše Volvo odvedla dobrou službu a takového provedení přestavby bych se nijak neobával ani kdyby se jednalo o moje auto... Určitě Vám neřeknu co „si máte, nebo nemáte za Vaše peníze koupit“ – možnost svobodného rozhodnutí je přeci Vaše. Pokud byste chtěl nějaké další podrobnosti k námi nabízeným systémům, můžete se na mne obrátit např. telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek. Zkusil bych zohlednit stáří a stav vozu i Vaše požadavky a očekávání. Podle toho bych Vám mohl poradit, aby se Vám vybíralo lépe.
Provedení přestavby poptávaného vozu na LPG tak, jak jsme jej v minulosti přestavovali, si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/…
S pozdravem Ivan Vodička
4094 otazka13.03.19 5:48
je vhodna prestavba citroen berlingo 16vti
4093 Jindra12.03.19 21:02
Dobrý den chci si koupit Volvo S60 motor 2,4/ 103 nebo 125 kW jaký systém a vyrobce LPG mám zvolit a který rozhodně ne a proč moc děkuji Jindra
4092 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.03.19 17:26
Dobrý den pane Lanča,
Konkrétní provedení přestaveb vždy domlouváme se zákazníkem, záleží na materiálu podlážky, event. uchycení rezervy, na tom, zda si pod zvýšenou podlážku nechce zákazník uložit lékárnu a další výbavu (tažné lano, rukavice, startovací kabely - to co mě se běžně v kufru povaluje…) atd. Takže i na vyplnění prostoru pod podlážkou bychom se mohli domluvit.
S pozdravem Ivan Vodička
4091 David Lanča06.03.19 7:52
Dobrý den pane Vodičko,
děkuji za odpověď na předešlou otázku ohledně nádrže ve Fordu Focus III a měl bych ještě navazující otázku. V případě té zvednuté podlážky vyplňujete nějak prostor (například polystyrenem) kolem té vyvýšené nádrže, aby byla vytvořená rovná plocha? Na Vašich fotkách nic takového vidět není, ale považoval bych to za celkem nutné, aby se mi později pod tíhou zavazadel nezdeformovala podlážka. Děkuji za odpověď.
4090 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.03.19 6:26
Dobrý den pane Lanča,
Provedení přestavby Fordu Focus (konkrétně z roku 2016 v provedení kombi) s toroidní nádrží si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . V tomto případě je použita nádrž s výškou 200 mm. Dojezdové kolo mívá šířku cca 130mm. Pokud vozidlo nemá pod podlahou meziprostor (a to Focus většinou nemívá) bude nádrž podlážku nadzvedávat. I to je v naší fotogalerii zjevné. Pokud máte k dispozici konkrétní vůz, můžete si odměřit 20 cm ode dna prolisu pro rezervu, a uvidíte přímo, o kolik to bude ve Vašem provedení.
Vyrábějí se i nižší toroidní nádrže (konkrétně ve výšce 180mm), ale i ty jsou vyšší než dojezdové kolo. Problém nadzvednutí podlážky kufru Focuse 2017 by tato menší nádrž neřešila – pouze zmenšila, ale je možné ji použít.
S pozdravem Ivan Vodička
4089 David Lanča05.03.19 10:59
Vážený pane Vodičko,
chtěl se Vás zeptat, jestli nevíte, jak velký prostor pro plynovou nádrž je ve Fordu Focus kombi III, r.v.2017. Z fotografii, které jsem viděl mám dojem, že prostor je pouze pro nouzovou rezervu. Tím pádem by se přestavbou na LPG zmenšil zavazadlový prostor zvednutím podlahy. Je to tak? O kolik cm se to tak standardně zvedá? Děkuji za odpověď.
4088 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.03.19 6:18
Dobrý den Petře, nerad Vás zklamu, ale plynové nádrže nejsou navěky, dokonce ani ty od Renaultu, a to ani v případě, že od nich nemáte žádný papír…
Zde je potřeba rozlišit dvě věci:
platnost tlakové zkoušky nádrže – u LPG nádrží je stanovena na 10 let od data výroby nádrže a (až na výjimky) ji není možné prodloužit. Po 10 letech se tedy musí LPG nádrž vyměnit. Zpravidla doporučujeme její výměnu i s bezpečnostními prvky (multiventilem).
Revize plynového systému – to je vpodstatě kontrola těsnosti, mechanického stavu a úplnosti. Tu předepisuje výrobce LPG systému a bývá uvedena v dokladech (nejčastěji 1x za 12 měsíců nebo každých 10.000km – podle toho, co nastane dříve). U přestaveb to je uvedeno v Příloze k TP, u vozů vyrobených výrobcem jako dvoupalivové to bývá nejčastěji v servisní knížce.
Pokud nemáte k LPG systému žádné doklady, bude možné vytvořit dodatečnou Revizní zprávu. Tam bude popsáno z jakých LPG komponentů se systém skládá (včetně homologačních čísel), a mj, také platnost tlakové zkoušky nádrže. Ta je na nádrži vyražena od výrobce. Pokud na nádrži tento údaj není uveden (nebo je nečitelný, nebo od výroby uběhlo více jak 10 let), Revizní zprávu Vám nepotvrdíme. Také vozidlo s takovou nádrží nemůže úspěšně projít měřením emisí a STK – již emisní technik zadává do systému platnost tlakové zkoušky nádrží.
S pozdravem Ivan Vodička
Vybrat stranu: 1
(Celkem 4137)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů