pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

15,90 Kč/l

-------------------------

15,40 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 9 a 8 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 3989)
3989 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.11.18 10:42
Dobrý den pane Šťastný,
Pro provoz na LPG bych doporučil vybírat z motorů, které nemají přímé vstřikování benzinu do spalovacího prostoru. U nich vychází přestavba levněji, a návratnost je rychlejší než u motorů s přímým vstřikováním (TSI…). Ohledně velikosti použité nádrže musíme vždy vycházet z prostorových možností vozu. Každá LPG nádrž se plní maximálně cca na 80% své kapacity. Určitou inspiraci a představu o možnostech přestaveb si můžete udělat v naší fotogalerii. Tam máme poměrně hodně variant značek, typů a motorizací které jsme přestavovali. Až bude obměna Vašeho vozového parku aktuální, klidně nám zavolejte. Z Vašich favoritů modelů a motorizací na nové služební vozy Vám zkusíme poradit ty, se kterými již máme s LPG provozem nějaké zkušenosti.
S pozdravem Ivan Vodička

3988 Rada09.11.18 15:33
Dobry den, momentalne provozuji 4 LPG Dacia Dokker, které jsem koupil jako nove s LPG jiz z vyroby(kvůli zaruce). Nicmene s nimi nejsem moc spokojen a uvazuji o vymene v horizontu jednoho roku. Asi bych se nebranil koupi starsich malo jetych aut s prestavbou. Auta najedou cca 100tis km za rok, mohl bych poprosit o radu, jakym smerem se divat? U Dacii nefunguje spolehlive automaticke prepinani z benzinu na LPG a je tam pomerne mala nadrz-32l. Spotreba 9-10 l LPG/100km, motor 1,6. Cena nového vozu 300 000,-. Doporucil byste mi nejake alternativy? Dekuji, Stastny
3987 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.11.18 14:57
Dobrý den Petře,
Pokud byly benzinové vstřikovače uvnitř skutečně znečištěné tak, že to omezovalo průtok, budou po vyčištění chodit volněji a přesněji, a vstřikovací dávka bude patrně větší. Pokud Vám motor před „čištěním“ fungoval normálně, nemyslím si, že po čištění může být dávka benzinu o tolik větší, že byste to byl schopen odečíst na ukazateli benzinu. Ale každopádně bych doporučil kontrolu funkce dávkování paliva u Vašeho plynaře. Je možné, že se skutečně používáním benzinu Verva 100 (také ho tankuji…) něco drobně změnilo a nastavení LPG bude potřeba upravit.
S pozdravem Ivan Vodička
3986 Petr05.11.18 8:42
Dobrý den pane Vodičkova, dlouhodobě jsem do Fabie TSI(LPG) tankoval N 95. Nyní asi již třetí nádrž tankuji Verva 100, kdy pridavam do nádrže aditivum na pročištění proti usazeninam-vstriky,ventily. Nyní otázka, je možné, že díky vyčištění vstřikovací soustavy, jde do vstřiků více benzínu? Nemám noc změřené, pouze z vyzuslniho kontaktů na palivomeru z palubní desky mám pocit, že nějak rychleji ubývá benzín. Děkuji za odpověď
3985 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.11.18 7:00
Dobrý den Tomáši,
Multiventil na nádrži tvoří bezpečnostní prvek nádrže a podléhá mezinárodní homologaci. Proto není možné do nich jakkoli zasahovat. Nevím o tom, že by se vyráběly mutliventily s vývodem kapalné fáze LPG pro pohon a zároveň s vývodem plynné fáze pro spotřebiče.
Obecně je možné namontovat dvě nádrže za dodržení patřičných bezpečnostních podmínek.
Přesto to má jedno omezení. Naprostá většina realizovaných přestaveb je schvalována jako tzv. Hromadná přestavba. To znamená, že si dovozce nebo výrobce LPG systému nechal státem schválit konkrétní provedení přestavby s konkrétními variantami jednotlivých komponentů. A nevím o žádném vozu, u kterého by byly schváleny formou Hromadné přestavby dvě nádrže.
S pozdravem Ivan Vodička
3984 Tomáš02.11.18 17:41
Dobrý den pane Vodičko.
Můj dotaz:
Dá se ze stávajícího multiventilu nádrže vytáhnout navíc výstup plynné fáze pro vařič, chladničku, topení...?
Případně existuje speciální multiventil, který to umožňuje?
A druhý dotaz: Za jakých podmínek se dají namontovat dvě nádrže? mohou být propojené, nebo má každá tankování zvlášť?
Děkuji
3983 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 02.11.18 12:57
Dobrý den pane Chaloupka,
Přestavba Hondy Accord s motorem 2,4 140kW je možná. Tento motor nemá přímé vstřikování benzinu, proto není přestavba nijak přesně vázána na jeho typ. Provedení přestavby tohoto vozu si můžete prohlédnout v naší fotogalerii např. zde: www.neptun-harfa.cz/… . Cena přestavby se dána použitým systémem, ceník máme zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pro přestavbu tohoto vozu bychom použili zařízení minimálně na úrovni AC Stag Q-Box Basic, kde je cena přestavby po slevě od 23.400,- Kč. Ve Vašem případě bychom určitě použili výkonnější reduktor (výkon nad 100kW) s příplatkem dle ceníku 600,- Kč.
S pozdravem Ivan Vodička
3982 Chaloupka02.11.18 11:02
dobrý den pane Vodičko,
chtěl bych si přivézt HONDA ACCORD 2,4i 16V i-VTEC 140 kW (r.v.2003-2008) a nechat u vás přestavět na LPG. umíte to? Je s přestavbou problém a cena sady je těch cca 22.000,-Kč. Někde na stránkách jste měli seznam vozidel s vstřikováním, kde přestavbu umíte a kde zatím nejde..nemohu jej najít..
s díky za info zdraví Chaloupka
3981 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.10.18 6:43
Dobrý den pane Štěpnička,
Patrně budete mít ve voze klasický systém s krokovým motorkem a řídící jednotkou Tartarini Junior nebo TEC99. K těmto systémům v současnosti nemáme žádné ND. Podle Vašeho popisu (jen mě nenapadá, co by mělo pod palubkou nebo v motoru cvakat jako projev správné funkce LPG…) spíše tipuji na nějaký přechodový odpor na některém z kontaktů. Na servisy objednáváme, v současné době máme cca na týden dopředu obsazeno. Pokud pojedete kolem, můžeme se podívat pod kapotu o jaký vůz, motorizaci a LPG systém se jedná. Pak se buďto domluvíme na nějakém termínu, nebo Vám alespoň zkusíme doporučit, kam se obrátit.
S pozdravem Ivan Vodička
3980 Filip Štěpnička. 27.10.18 17:55
Dobrý den. Měl bych na Vás dotaz :-)   mám v autě systém Tartariny. Vozidlo je z roku 1994 a ma jednobodove vstrikovani. Prepinani na LPG a benzin nemam automaticky, ale na vypínač, který si přepinam manualne dle potreby. Vse fungovalo v pohode az na posledni tyden. Auto na plyn zacalo vynechavat a hrozne skubat. Absolutni vypadky treba na 2 vteriny a pak to zase jede treba 3 vteriny a pak zas vynecha. Na benzin se to nedeje. Vymenil jsem vcera svicky a dnes jsem to zkusil projet a prvnich 50km na lpg naprosto v pohode. Uz jsem se chtel radovat, ale pak prislo opet vynechavani a skubani. Na benzin v poradku. Mam k tomu maly poznatek. Kdyz bylo auto preple na lpg tak jsem slysel pravidelne cvakani po cca dvou vterinach nekde z palubni desky, mozna z notoroveho prostoru. Cvakani jako nejaka pojistka nebo relatko. Pokud tohle cvakani je slyset tak na plyn jede krasne, ale v momente kdy na plyn nejede tak nic necvaka, jakmile se ozve ccaknuti tak zase chvilku jede, pak nic necvakne a motor netahne az do doby nez zase uslysim cvaknuti a opet motor zacne tahnout. Predpokladam, ze by to mohlo byt nejake rele nebo spinac, ktery blbne? V tydnu se u Vas zastavim ve Vysocanech. Je treba se objednavat predem? Dekuji a hezky zbytek vikendu preji.
3979 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.10.18 6:33
Ještě jednou dobrý den Petře,
možná jste to přehlédl, ale na Váš dotaz jsem již odpovídal. Je to odpověď 3977. Pokud se chcete zeptat na něco ohledně problematiky LPG, můžete mne kontaktovat nejlépe telefonicky na našem příjmu zakázek na čísle 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička
3978 Peter 25.10.18 17:21
dobry den chcem kupit aktualne cisto novu skodu superb 2,0 TSI 4x4 200 kW 7 AP DSG predny pohon a prerobit na LPG...je to mozne ?? ..ak ano co by to asi stalo ( v tej najlepsej kvalite??) nehrozi strata zaruky ??? vdaka
3977 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.10.18 8:12
Dobrý den Petře,
V současnosti prodávané Superby s benzinovým motorem budou mít vždy přímé vstřikování benzinu do spalovacího prostoru. Přestavba těchto motorů má svoje přísné podmínky. Ty máme podrobněji rozepsané zde: www.neptun-harfa.cz/… . Nejprve tedy musíme znát přesný typ motoru, verzi ŘJ benzinu event. další podrobnosti, a pak je možné odpovědět, zda bude přestavba možná. V našich podkladech současně vyráběných motorů nemáme žádný motor 2,0TSI o výkonu 200kW. Nejbližší by byl motor typu CJXA 2,0 TFSI o výkonu 206kW. Ten Vám však na LPG nebudeme schopni přestavět.
Zkuste si tedy nejprve zjistit přesný typ motoru, a pak mě můžete kontaktovat mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
3976 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.10.18 8:12
Dobrý den pane Dolejší,
Nevím, zda se nyní na vzrůstu cen LPG více podílí inflace nebo začátek topné sezony (o jiných vlivech nevím…). LPG se využívá i k topení, proto po něm bývá v zimě větší poptávka. Posledních cca 20 let se poměrně pravidelně stává, že cena LPG na podzim, se začátkem topné sezony vzroste, a když se na jaře oteplí, zase klesá.
I v současnosti se jeho cena pohybuje zhruba na 50% ceny benzinu. Myslím si, že s tímto poměrem cen benzin/plyn je provoz auta na LPG z ekonomického hlediska velmi zajímavý.
S pozdravem Ivan Vodička
3975 Peter 24.10.18 19:34
dobry den chcem kupit aktualne cisto novu skodu superb 2,0 TSI 4x4 200 kW 7 AP DSG predny pohon a prerobit na LPG...je to mozne ?? ..ak ano co by to asi stalo ( v tej najlepsej kvalite??) nehrozi strata zaruky ??? vdaka
3974 Dolejší23.10.18 11:07
Zdravím. Proč teď zdražil plyn? Je to jen inflací a zimou? Proti benzínu je to ale pořád fajn.
3973 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.10.18 5:47
Dobrý den Lukáši,
Jsme schopni udělat určité zásahy i u systémů, které momentálně nemontujeme. Ale nemusíme mít k dispozici ND, příslušnou verzi SW či další podklady. To naše servisní možnosti jiných systémů omezuje. Protože Vy stejně netušíte jaký systém a od jakého výrobce ve voze máte, doporučím. Zastavte se u nějaké firmy zabývající se přestavbami na LPG (třeba i u nás). Pak bude postačovat „krátký pohled pod kapotu“ a budeme vědět, o čem se bavíme. Následně se budeme moci domluvit na nějakém termínu opravy u nás, nebo Vám doporučíme, na koho se nejlépe obrátit.
S pozdravem Ivan Vodička
3972 Lukáš18.10.18 19:48
Dobrý den, mám staré Volvo 440 1.8i 66kw předělanou na LPG někdy v roce 2013. Auto jaem koupil pred tydnem a nikde jsem nezjistil jaky typ/znacka lpg to je. Nicmene auto na plyn skube a nejede jak by melo. Deje se to jen obcas. Jste schopni opravy i jinych lpg systemu nez nabizite k montazi? Dekuji
3971 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 18.10.18 5:36
Dobrý den pane Šimkovič,
Mohu Vám nabídnout pár typů vozů, které splňují Vaše požadavky a již jsme je přestavovali. Provedení jejich přestaveb si můžete prohlédnout v naší fotogalerii např. zde: Citroen C-Crosser www.neptun-harfa.cz/… , Ford Mondeo www.neptun-harfa.cz/… , Jeep Grand Cherokee www.neptun-harfa.cz/… , Honda Accord www.neptun-harfa.cz/… atd. Modelů aut, která by splňovala Vaše očekávání, může být pochopitelně mnohem víc. Neumím je všechny vyjmenovat. Tak možná – zkuste si Vy vybrat co by se Vám líbilo a pak se můžete zeptat konkrétně. Když budeme mít nějaké podklady a zkušenosti na Vámi vybraný model, rádi se o ně s Vámi podělíme.
S pozdravem Ivan Vodička
3970 Anonym17.10.18 7:19
Dobrý deň,
žiadam Vás o radu pri výbere automobilu vhodného na prestavbu LPG s viacbodovým vstrekovaním ( bez nutnosti primazávania ventilov ak je to možné)

Požiadavky na vozidlo:
1. Karoséria: kombi, suv, mpv
2. Rok výroby: od 2009 a vyššie
3. Objem motora : viac ako 2000 ccm
4. Počet valcov: 4,6, príp.8


Ďakujem
S pozdravom
Peter Šimkovič
3969 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.10.18 6:41
Dobrý den pane Černý,
Měření emisí provádíme bez nutnosti se předem objednat, na počkání (viz zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Počítejte s tím, že u nás vozidlo stráví minimálně hodinu. Proto přijímáme poslední vozy na emise nejpozději v cca 16.00 hodin.
Vzhledem k nové, podle mluvčího ministerstva dopravy „zatím ne zcela dokonalé legislativě“ se doba emisní kontroly jednotlivých vozů může podstatně lišit. Nejvhodnější dobu Vám neumím doporučit, je to každý den jiné (nejen podle počtu, ale i typů vozů a druhů pohonu) které na měření přijedou.
Proto doporučím, nenechávejte emisní kontrolu na poslední chvíli před skončením platnosti STK. V případě problémů (ať již technického nebo legislativního rázu) byste se mohli dostat do situace, kdy STK propadne a vozidlo přestane být způsobilé pro provoz.
S pozdravem Ivan Vodička
3968 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.10.18 6:41
Dobrý den Karle,
Systémy sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG při přepnutí na LPG elektricky odpojují benzinové vstřikovače. Ty se tedy přestanou otvírat a tím pádem nevstřikují benzin. Pochopitelně, může se stát, že se něco rozbije (přestane mechanicky těsnit některý benzinový vstřikovač, nebude docházet k elektrickému odpojování některého vstřikovače, přeruší se kabeláž atd …). Pak je nutné zjistit příčinu a tu odstranit. Mechanická netěsnost benzinového vstřikovače se dá ověřit např. jeho natlakováním v testovací stolici ASNU (více máme zde: www.neptun-harfa.cz/… ).
S pozdravem Ivan Vodička
3967 Černý16.10.18 13:32
Dobrý den,

je nutné se u Vás objednávat na měření emisí motoru na benzín a LPG? A pokud ne, jaká je čekací lhůta u Vás v průběhu dne? Je lepší přijet hned ráno, během dne nebo až ke konci Vaší provozní doby? Děkuji za odpověď

3966 Karel saab15.10.18 23:05
Tam myslím pochopitelně vstřiky.
3965 Karel saab15.10.18 23:04
Dobrý den pane Vodička,
Dotaz ohledně benzinu. Když se auto přepne na LPG, co se stane s benzinem, to má také nějaký selenoid, který ho uzavře, nebo jenom tím, že přestanou regulovat. To se může stát, že nějaký může podcházet a dávat nějaký benzin pořád. A jak na to přijít?
3964 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 15.10.18 7:38
Dobrý den pane Švejnoha,
Revize LPG je vpodstatě kontrola těsnosti, kompletnosti, mechanického stavu a uchycení LPG komponentů. Souvisí to s bezpečností a bývá předepsána výrobcem LPG soustavy, nejčastěji každých 12 měsíců, nebo 10.000km. Na tuto Revizi LPG se nemusíte objednávat, provádíme ji na počkání. Pokud je Revize bez závad, potvrdíme Vám ji do Revizní přílohy, cena je 390,- Kč. Pokud zjistíme závadu, pochopitelně se nejprve musí odstranit, až pak může být Revize jako vyhovující potvrzena.
S pozdravem Ivan Vodička
3963 jiří Švejnoha14.10.18 7:05
Dobrý den. Mám vozidlo na pohon LPG a již mám první rok po záruce. Potřebuji udělat revizní kontrolu, abych nemusel ject do místa, kde mi LPG montovali. je možné tuto kontrolu absolvovat u vás a jakým způsobem. Musím se objednat a kolik tato kontrola stojí. děkuji
3962 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.10.18 15:17
Dobrý den Jirko,
O aditivu Chemtane V vím, že existuje. Praktické zkušenosti, akreditované výsledky testů či chemické rozbory však nemám k dispozici. Proto se k jeho prospěšnosti či účinkům na motor či palivový systém LPG nemohu nijak vyjadřovat.
S pozdravem Ivan Vodička
3961 Jirka11.10.18 13:57
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na zkušenosti s produktem Chemtane V (adutivum - čistič LPG). Má to smysl? Neublížím něčemu? Nebo naopak pomohu?

Díky moc za názor.
3960 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.10.18 15:22
Dobrý den pane Brodský,
Motorizaci 3,2 o výkonu 171kW jsme ještě nepřestavovali, technologicky by to mělo být bez komplikací. Jedinou nevýhodu přestavby Suzuki Grand Vitara spatřují v umístění nádrže. Tyto modely mají rezervu na 5. dveřích. Proto není možné umístit nádrž LPG na místo rezervního kola, musí být válcová v kufru. Provedení různých variant přestaveb vozu Grand Vitara (v jiných motorizacích) si můžete prohlédnout zde: www.neptun-harfa.cz/… v naší fotogalerii.
S pozdravem Ivan Vodička
3959 Brodský Vladimír 10.10.18 12:47
Dobrý ,je možná přestavba na Suzuki Grand Vitara 3,2 V6,rok výroby 2009?Pokud ano,jaké máte zkušenosti s lpg v tomto vozidle?Děkuji.
3958 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.10.18 7:33
Dobrý den pane Berger,
Jsem rád, že jste s předchozím vozem od nás spokojen a děkuji za důvěru, se kterou se na nás opět obracíte.
Volvo XC 60 jsme zatím nepřestavovali, a motorizace s označením T5 Vám patrně ani nepřestavíme. Tyto motory mají podle našich podkladů ve všech variantách systém přímého vstřikování benzinu do spalovacího prostoru (více zde: www.neptun-harfa.cz/… a pro žádnou z nám známých variant motoru T5 v XC 60 naši dodavatelé nemají zpracovanou sadu pro přestavbu.
Motory T6 ve Volvu XC60 i motory 2,5T ve Fordu Kuga mají elektronické snímání tlaku benzinu, to určitým způsobem přestavbu komplikuje, ale měla by být možná. Pro konkrétní domluvu bych doporučil prohlídku konkrétního modelu jak podle přesného typu motoru, tak i s ohledem na prostorové uspořádání.
S pozdravem Ivan Vodička
3957 Berger08.10.18 17:56
Dobrý den pane Vodičko,
mám dotaz jestli jde namontovat lpg do volva xc60 typ T5 nebo T6 druhá varianta by byla ford kuga 2,5i se stávajícím lpg od vás jsem spokojen
3956 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 08.10.18 8:03
Dobrý den pane Červík,
V podmínkách schválení „hromadných přestaveb“ je mj. stanoveno předepsané označení vozidel po přestavbě (velikosti, barvy a umístění označení) u přípojky plnění a v pravém rohu zadního okna. Běžně používáme samolepky, k dostání by měly být běžně v místech montáží, servisu event. i tankování LPG.
S pozdravem Ivan Vodička
3955 Roman Červík07.10.18 9:46
Dobrý den,
chci se zeptat jestli je povinnost mít na autě nalepené nálepky LPG, když jezdím na LPG. Případně Kde ji koupit.
Děkuji
3954 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.10.18 14:35
Dobrý den tazateli M.S. i Mirun,
V podstatě jste napsal, že LPG systém, jeho funkce a seřízení i lambdasonda je bez závad. Pak může být chyba třeba v katalyzátoru nebo elektroinstalaci… V jakém pásmu se pohybují korekce dávkování paliva? Udává elektronika hodnoty Freeze Frame uložení závady? Zkoušel jste několik dní po sobě jezdit pouze na benzin? Vyskytuje se problém i tam?
Obávám se, že nezbude než se obrnit trpělivostí a svěřit auto do servisu. Víc Vám nakto na dálku nejsem schopen poradit.
S pozdravem Ivan Vodička
3953 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.10.18 14:35
Dobrý den pane Císař,
Logan 1,6 62kW K7MA8 má mechanicky vymezované ventilové vůle. Pro provoz Dacií na LPG doporučujeme nějaký ze způsobů dodatečné aditivace ventilů a ventilových sedel (podrobnosti zde: www.neptun-harfa.cz/… ). V současné době objednáváme na přestavby na druhou polovinu října.
S pozdravem Ivan Vodička
3952 Mirun04.10.18 13:17
Dobrý den,
7 let mám ve Škodě Roomster mám namontován od lpg systém STAG 300plus. Prvních 5 let systém pracoval naprosto bez problémů. Poslední 2 roky však neúspěšně bojuji s neustále se opakujícím rozsvěcováním kontrolky motoru (tzv. prasátko). Diagnostika i z historie stále vypisuje tutéž závadu :
“regulace sonda za katalyzátorem P2097–001–přiliš bohatý –kontrolka závad ZAP “
1. Několikráte byli seřízeny plynové i benzinové mapy
2. Lambda sonda dle měření procuje správně
3. Výměny svíček
4. Před měsícem výměna reduktoru a repas plyn.vstřikovačů

Výsledek opět nula ! Kontrolka se rozsvítila znovu ! Máte prosím někdo zkušenost s tímto problémem ??? Nebo tušíte kde problém muže být ????
Předem děkuji – Mira
3951 M.S.04.10.18 12:51
Dobrý den,
7 let mám ve Škodě Roomster mám namontován od lpg systém STAG 300plus. Prvních 5 let systém pracoval naprosto bez problémů. Poslední 2 roky však neúspěšně bojuji s neustále se opakujícím rozsvěcováním kontrolky motoru (tzv. prasátko). Diagnostika i z historie stále vypisuje tutéž závadu :
“regulace sonda za katalyzátorem P2097–001–přiliš bohatý –kontrolka závad ZAP “
1. Několikráte pak byli seřízeny plynové i benzinové mapy
2. Lambda sonda dle měření procuje správně

Máte prosím někdo zkušenost s tímto problémem ??? Nebo tušíte kde problém muže být ????
Předem děkuji – M.S.
3950 vl.císař04.10.18 11:11
dobry den mam dacii logan mcv r.v. 2011 1,6 8 ventil označeni K7M A 800 62 kw ma už hydrošteli musí byt u tohoto typu přimazavani ventilu? a jaka je u vas čekaci doba na montaž děkuji .
3949 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.10.18 16:14
Dobrý den pane Muller,
Patrně máte na mysli motor SEWA. Ten jsme přestavovali v modelu Ford S-Max, doplněný elektronickou aditivací ventilů. Myslím, že by bylo možné jej obdobně přestavět i v modelu Galaxy. Jen bychom prohlédli Vaši verzi s ohledem na možnosti a velikost umístění plynové nádrže. Pro konkrétnější domluvu nás můžete kontaktovat mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
3948 Aleš Müller02.10.18 19:22
Dobrý den,
chtěl bych se dotázat, zda je vhodný na přestavbu LPG vůz Ford Galaxy II generace, s motorem 2,3l, 118kW, r.v. od 2006-2010.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem a přáním hezkého dne.
Aleš Müller
3947 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.09.18 7:04
Dobrý den pane Janoščík,
Většina LPG systémů pro svoji funkci potřebuje správný údaj o otáčkách motoru. Většinou je snímán z čidla otáček klikové nebo vačkové hřídele, nebo také ze zapalování. Některé verze řídících jednotek LPG nemají kabel pro snímání otáček, vypočítávají si tuto hodnotu např. z impulzů pro vstřikovače benzinu. Omlouvám se, ale na dálku skutečně nepoznám kam je jaký kabel zapojený, kde je chyba (a to ani u systémů které montujeme). Doporučím, obraťte se na plynaře, který Vám LPG instaloval. Pro něj bude určitě nejsnadnější najít, z jakého zdroje snímá otáčky, eventuelně nastavit nějakou filtraci signálu otáček (pokud to LPG jednotka umožňuje).
S pozdravem Ivan Vodička
3946 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.09.18 7:04
Dobrý den pane Kolesár,
Děkuji za upřesnění, nejedná se tedy o originál LPG v nové Hondě, ale starší model již někde přestavěný na LPG. Osobně nejsem příznivcem koupě vozu se starším LPG systémem – můžete se dočkat nemilého překvapení. Já osobně bych takto nepostupoval. Myslím, že motory Honda nabízejí dobré užitné vlastnosti, ale podstatná je i údržba a způsob, jakým s nimi je po dobu jejich životnosti zacházeno. Systémy Elpigaz nemontujeme, k tomu by se dokázal lépe vyjádřit někdo, kdo s nimi má dostatek zkušeností.
S pozdravem Ivan Vodička
3945 Ladislav Janoščík19.09.18 5:04
Dobrý deň p.Vodička
mám Š-Fabiu r.2003 mot.1,4 AQW a LPG LECHO SEC,niekedy prerušovane vypadava davkovanie LPG pri roznych jazdnych režimoch.Na diagnostike pri vypadku LPG mi vybehli otacky na otackomery v diagnostike na maximum a vtedy sa odpojil LPG. Prosim mozete mi poradit ci je to porucha v RJ LPG a kde je napojeny sinal otacok na LPG.Vopred dakujem s pozdravom Ladislav Janoscik.
3944 Brano Kolesár18.09.18 18:07
Dobry den p.Vodička,
asi som sa nepresne vyjadril, je to klasicka prestavba a je to ELPIGAz montovane firmou HTS spol s.r.o,
auto je v predajni autobazar Dolak v ceskych budejovicich ,
za kazde info budem vdacny , s pozdravom b.kolesar
3943 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 18.09.18 16:16
Dobrý den Pepo,
Jsem rád, že máte s provozem na LPG dobré zkušenosti. Vámi vyhlídnutý Focus má motor s přímým vstřikováním. Přestavby motorů s touto technologií (u Fordů nazývanou Ecoboost) mají oproti Vašemu Mondeu svá specifika. Podrobněji je máme popsána zde: www.neptun-harfa.cz/… . Výrobce Zavoli má zpracovanou sadu pro přestavbu motoru 1,0 TBI 92kW typu M1DA ve voze Ford C-Max od roku 2014 plnící normu Euro5B. Pro Focuse mají zpracován motor 1,0 TBI 92kW typu M1DD Euro6 vyráběný od roku 2016. Pokud byste měl vážný zájem o přestavbu, kontaktujte mě nejlépe telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek. Zjistili bychom podrobnosti o BA řízení Vašeho motoru a provedli dotaz u výrobce v Itálii, zda lze jednu z těchto sad použít i pro Vaši variantu motorizace Focusu.
S pozdravem Ivan Vodička
3942 Pepa18.09.18 8:16
Dobrý den p. Vodička,
jsem vlastníkem Ford Mondea 1,8 92 kW (r.v. 2002) s desetiletou přestavbou na sekvenční LPG. Na vozidle mám na LPG najeto cca 150 000 km s naprosto bezproblémovým provozem.Chtěl bych si nyní pořídit Ford Focus 1,0 ecoboost 92 kW (M1DA). Lze již tuto motorizaci přestavět na LPG s přívstřikem benzínu? Děkuji za odpověď
3941 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.09.18 7:32
Dobrý den pane Kolesár,
Pokud je to Honda skutečně vyrobená výrobcem jako dvoupalivová – benzin/LPG, předpokládal bych, že bude motor po mechanické i elektrickonické stránce pro LPG pohon přizpůsoben. Pouze budete muset provádět servis LPG systému také pouze u prodejce v Hondě. U vozidel originál vyrobených pro provoz na LPG nejsme schopni provádět servis, nespojíme se s LPG diagnostikou. Proto k nám tyto vozy nejezdí, a nemáme s nimi žádné zkušenosti.
Opačná situace by byla, pokud by do vozidla v Hondě vyrobeném pouze na benzin některý z prodejců před prodejem vozu LPG systém dodatečně namontoval. Pak by se jednalo o klasickou přestavbu a záleželo by na způsobu a provedení přestavby, typu LPG systému, přesném typu motoru, atd.
S pozdravem Ivan Vodička
3940 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.09.18 7:31
Dobrý den Blaho,
Asi tuším, o jaké vozidlo se jedná, systémy Landi Renzo montujeme v posledních letech skutečně pouze ojediněle. Jsem rád, že jste s přestavbou spokojen. Doporučujeme výměny svíček a LPG filtrů každých 20.000km. Každých 10.000 km nebo 12 měsíců (podle toho, co nastane dříve) je předepsána Revize LPG (zjednodušeně kontrola mechanického stavu a těsnosti systému). Seřizování a kontrolu dávkování paliva bych doporučil obecně ve chvíli, kdy motor nefunguje jak má (neklidný volnoběh, cukání při přepínání nebo v určitých jízdních režimech, rozsvícení kontrolky motoru atd.), po každém zákroku (opravě) na motoru a event. před emisním testem. Netuším, kdy jsme dělali naposledy kontrolu funkce LPG systému u Vašeho vozu, ale pokud byste chtěl mít jistotu, můžete si na našem příjmu zakázek domluvit nějaký termín, a zkontrolujeme to.
S pozdravem Ivan Vodička
Vybrat stranu: 1
(Celkem 3989)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů