pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

14,70 Kč/l

-------------------------

14,20 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 7 a 9 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 3891)
3891 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 15.06.18 9:45
Dobrý den pane Šatara,
Systémy Landi Renzo již mnoho let nemontujeme (vyjma vozů s přímým vstřikováním). Proto nemáme k dispozici poslední aktuální verze diagnostických programů ani nedržíme skladem náhradní díly tohoto výrobce. Jsme schopni se spojit pouze s určitou starší generací jednotek Omegas. Zjednodušeně, jsme schopni provádět určité omezené zásahy pouze u některých typů plynových systémů výrobce Landi Renzo.
S pozdravem Ivan Vodička
3890 Šatara Jiří15.06.18 8:29
Dobrý den, zakoupili jsme vůz VW Polo, kde je namontováno LPG značky Landi Renzo. V případě potřeby, servisujete u vás tuto značku LPG? Děkuji Šatara
3889 Petružálek11.06.18 18:02
Dobrý den, je možné udělat servis na lpg typ Vogel, Již jsem zakoupil namontované ve voze dodge Ram 5,7 l Děkuji Petružálek Milan
3888 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.06.18 7:34
Dobrý den pane Petružálek,
Na plynový systém Vogel nemáme k dispozici žádné podklady, schémata, diagnostické připojení, ND ani zkušenosti. Proto servis tohoto systému nenabízíme.
S pozdravem Ivan Vodička
3887 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.06.18 7:34
Dobrý den Radku,
Obecná legislativa nezakazuje montáž více nádrží. Stanoví pouze všeobecné bezpečnostní podmínky pro umístění, uchycení a propojení nádrží.
Dobrý den Radku,
Obecná legislativa nezakazuje montáž více nádrží. Stanoví pouze všeobecné bezpečnostní podmínky pro umístění, uchycení a propojení nádrží.
Avšak z druhého pohledu je nutné respektovat skutečnost, že naprostá většina (99.9%) v současnosti realizovaných přestaveb je schvalována způsobem tzv. Hromadného schválení typu (Hromadná přestavba). Držitel oprávnění k Hromadné přestavbě získal u státu osvědčení, že konkrétní způsob provedení přestavby (za použití konkrétních LPG nebo CNG komponentů, sortimentu LPG nádrží, řídící elektroniky atd.) konkrétního vozidla a typu motoru je schválen. A podle tohoto schváleného „vzoru“ je možné stejná auta přestavovat stejným způsobem. To znamená, že pokud bylo vozidlo schváleno s jednou nádrží, mělo by výsledné provedení být také s jednou nádrží. Druhou nádrž by bylo patrně možno domontovat a schválit dodatečně, patrně formou žádosti o individuelní přestavbu.
S pozdravem Ivan Vodička

3886 Petružálek10.06.18 19:16
Dobrý den, je možné udělat servis na lpg typ Vogel, Již jsem zakoupil namontované ve voze dodge Ram 5,7 l Děkuji Petružálek Milan
3885 Radek09.06.18 8:30
Dobrý den, je prosím technicky možné nainstalovat do auta (samozřejmě pokud to tam prostorově vejde) dvě nebo více nádrží na plyn.
3884 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.06.18 15:22
Dobrý den Míro,
Technologicky je možné do některých vznětových motorů namontovat zařízení umožňující provoz na směs LPG – nafta. Tato řešení však mají v současnosti podle mých informací poměrně dlouhou ekonomickou návratnost, a také si nejsem jist legislativními podmínkami. Tudíž je to v principu možné, ale my Vám to nenabídneme.
S pozdravem Ivan Vodička
3883 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.06.18 15:22
Dobrý den Lukáši,
Možnost přestavby motorů s přímým vstřikováním jsou vázány na konkrétní typ motoru (např. BWA, CCZA, …) a verze benzinové řídící jednotky. Podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pro posouzení možnosti přestavby je tedy nutné znám přesný typ motoru a verzi řídící jednotky benzinu. Podle toho Vám mohu říci, zda je přestavba možná, a event. jaké systémy Vám můžeme nabídnout. Tolik ve stručnosti, v případě dalších dotazů se na mne můžete obrátit mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
3882 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.06.18 15:21
Dobrý den pane Stromajer,
Provoz šestiválců Mercedes na LPG bývá bez problémů, jediným „oříškem“ může být prostorové uspořádání – musí se nám „to“ do motorového prostoru „vejít“. Provedení přestaveb různých modelů Mercedesů si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Ceny přestaveb máme uvedeny v našem ceníku zde: www.neptun-harfa.cz/… , akční cena přestavby 6válce je tedy v rozmezí 29.900,- až 33.900,- Kč podle typu použitého LPG systému. Konkrétní nabídku typu systému i provedení přestavby bychom udělali po prohlídce Vašeho konkrétního modelu, na základě převládajících provozních podmínek a podle Vašich požadavků a očekávání.
S pozdravem Ivan Vodička
3881 Míra06.06.18 13:09
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda je možné také přestavět osobní diesel automobil na LPG. Velice děkuji
3880 Lukas05.06.18 23:35
Dobrý den, uvažuji o koupi Octavia RS 2,00 TFSI 147kw r. 2006 zajímalo by mě jaké máte zkušenosti s přestavbou v této motorizaci. Případně jaký typ plynové přestavby by jste mi doporučil. Děkuji Lukas
3879 Radek Stromajer05.06.18 14:27
Dobry den mam v planu koupit Mercedes Benz C rok vyroby 2003 s motorem 3.2 i chtel bych se zeptat zda je tento motor (najeto asi 208 tis. Tedy dle bazaru ) vhodny na prestavbu na lpg a kolik by tato prestavba stala zhruba dekuji
3878 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.06.18 6:46
Dobrý den Petře,
Radu ohledně typu a způsobu dodatečné aditivace ventilů Vám beze všeho rád poskytnu. Stačí, když se u nás zastavíte v pracovní době (pondělí až pátek nejlépe mezi cca 8. a 16. hodinou). Prohlédnu zejména prostorové uspořádání motorového prostoru a provedení sacího podtrubí. Podle toho Vám pak mohu navrhnout odpovídající způsob aditivace ventilů. Zároveň bychom si event. domluvili vhodný termín.
S pozdravem Ivan Vodička
3877 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.06.18 6:46
Dobrý den do Kladna Láďo,
Již jsme se domluvili telefonicky, zastavte se kdykoli v pracovní době, podíváme se pod kapotu na typ LPG systému. Podle toho se následně domluvíme na event. kontrole funkce a opravě.
S pozdravem Ivan Vodička
3876 Petr03.06.18 5:59
Dobry den. Chtel bych si dodatecne namontovat tlakove elektronicke primazavani ventilu. Potreboval bych poradit, co bude lepsi varianta. Primazavani za vstrikovaci ventily kazdy jednotlive? Nebo do saciho potrubi, taky kazdy zvlast? Na privod centralne jsem zavrhl, protoze si myslim, ze by prvni vstrikovac vcucnul vsechen olej a na ostatni by nezbylo. Dekuji za radu.
3875 Anonym29.05.18 8:37
Dobrý den.
Nedávno jsem koupil Jaguara - automat. Řadový motor 4l/6válců/24 ventilů z r. 1996.
Byl v Brně přestavěn na plyn.
Moje dotazy:
Je třeba u tohoto motoru tak zvané PŘIMAZÁVÁNÍ VENTILŮ ?(u mne asi není).
Je normální neklidný běh motoru na volnoběh ? (jen u plynu)
Mohu přijet k vám do firmy na posouzení kvality provedené instalace a dohodnout se na případných úpravách.
Mohl bych se předem objednat? (nejraději pondělí a pátek, celý den, jinak až po 16. hodině)
Děkuji za odpověď.
Láda
Kladno lada.kladno [zavinac] seznam.cz m:604829760

3874 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.05.18 6:56
Dobrý den Petře,
Jestli máte po ujetí 20.000km v nádobce aditivace stále kapalinu, bude něco špatně. Pokud máte ve voze podtlakovou dávkovací sadu, je kapalina z nádobky do sacího potrubí přisávána podtlakem. Hadička z nádobky do sacího potrubí může být vypadlá, přerušená nebo ucpaná. Ten samý problém může být i u vnitř nádobky či regulačního ventilu.
Pokud máte nějakou elektronickou dávkovací sadu, může být chyba navíc i v elektronice.
Přesná příčina se dá určit při fyzické kontrole stavu.
S pozdravem Ivan Vodička
3873 Petr10.05.18 17:05
Dobrý den pane Vodičko,

děkuji za odpověď. Pochopil jsem to tedy tak, že mi pravděpodobně přimazávání ventilů nefunguje, když po ujetí dvaceti tisíc kilometrů tam pořád ještě něco je. Máte zkušenosti, že přimazávání přestane fungovat a co by to mohlo způsobovat? Přesněji řečeno, co mi tam tak asi mohlo odejít?
Děkuji, s pozdravem Petr
3872 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 09.05.18 8:06
Dobrý den Petře,
Výrobci aditiv na ochranu ventilových sedel doporučují poměr aditiva k palivu 1:1000. Z toho vyplývá, že by jeden litr aditiva měl (při průměrné spotřebě plynu 10l/100km) vydržet na 10.000km. Jinými slovy, pokud máte zásobní nádržku na 400ml, měla by být prázdné po 4.000 km.
Tuto spotřebu aditiva doporučujeme našim zákazníkům průběžně kontrolovat, např. každých 500 km zkontrolovat, zda ubylo 50 ml - to již lze na nádobce bez problémů odečíst.
Pomocným údajem pro základní nastavení podtlakového dávkovače je cca 12 kapek za minutu při nezatíženém volnoběhu teplého motoru. Toto základní nastavení je pak nutné upravovat podle skutečně provozem spotřebovaného množství aditiv.
S pozdravem Ivan Vodička
3871 Petr08.05.18 22:55
Dobrý den,

mám Ford Focus II 1.6 74kW se systémem STAG montovaným někdy v roce 2011. Auto mám skoro rok, najezdil jsem na něm cca 20 tisíc. Systém má přimazávání ventilů. Nedávno mě napadlo zkontrolovat stav v nádobce a zjistil jsem, že nádobka je plná tak z jedné poloviny.
Chtěl bych se zeptat, jaká je tak asi spotřeba tohoto "oleje" nebo emulze nebo co to je? Ptal jsem se různých uživatelů a dostal jsem hodně různé odpovědi.
Předem děkuji za odpověď odborníka
3870 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.05.18 8:47
Dobrý den Romane,
Pokud se zvuky ozývají pouze při provozu na LPG, bude se patrně jednat o zvuky vydávané reduktorem. Pokud se zvuky ozývají i při provozu na benzin, může být příčinou cokoli na voze. Ze zkušenosti se zdroje rušivých zvuků odhalují velmi obtížně a dlouho. Proto Vám při jejich odhalování přeji hodně trpělivosti a nezbytnou dávku štěstí.
S pozdravem Ivan Vodička
3869 Roman05.05.18 9:04
Dobrý den. Mám R Laguna, LPG Lovato , a již delší dobu při určité poloze plyn pedálu " hraje". Něco rezonuje jako když se fouká do hrdla lahve. Dřív to nedělalo a na autě se nic nezměnilo - LPG nevyžadovalo žádný zásah. Nemáte s tímto zkušenost ? Zkoušel jsem hýbat s hadicema, zkoušel jsem vyndal LPG filtr - všechno beze změny.

Díky
3868 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.04.18 15:57
Dobrý den Ladislave,
Systémy sekvenčního vstřikování se nastavují tak, že se hodnoty nastavení v programu LPG přizpůsobují dávkování benzinu. Pokud jsou výrazně posunuté dlouhodobé korekční hodnoty, nemusí odpovídat dávkování benzinu a pak má tento požadavek svoje opodstatnění. Otázkou je, jaká chyba se opakovaně ukládá (nebo je pokaždé jiná?), a zda není v systému nějaký mechanický problém – ten většinou nejde vyřešit softwarově.
S pozdravem Ivan Vodička
3867 Ladislav25.04.18 13:28
Dobrý den,
mám systém STAG s ŘJ Q-Box Basic namontovaný cca před dvěma roky do Fabie II 1.2 HTP, od montáže najeto cca 22000km). V lednu se mi při jízdě na plyn rozsvítila kontrolka emisí ("žluté kuře"), nechal jsem auto v odborném servisu na seřízení bohatosti směsi, po měsíci po opětovném rozsvícení kontrolky znovu seřízení, je duben a kontrolka opět svítí (jinak ale auto jezdí i na plyn bez problémů, necuká, přepíná jak má). Mechanik tvrdí, že není schopen bohatost směsi nastavit správně, protože auto jezdí převážně na plyn a že musím před dalším seřízením najet minimálně 200 km pouze na benzin. Není to moje první auto na LPG, ale s tímto požadavkem jsem se zatím nesetkal. Má tento požadavek opravdu reálné opodstatnění?
Děkuji za odpověď.
3866 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.04.18 10:24
Dobrý den Marku CS.,
Nejprve Vám přeji všechno nejlepší k Vašemu dnešnímu svátku…
Netuším, proč Váš motor nemá pravidelný volnoběh – nesouvisí kolísání a pokles otáček třeba se spínáním kompresoru nebo ventilátoru klimatizace? Nesaje si motor někde falešný vzduch? Je funkční lambdaregulace směsi? Příčin může být více, například i Vámi uvedené zapalovací svíčky musí být v pořádku. Ale vadné svíčky by se patrně projevily i špatnou funkcí např. v akceleraci, proto bych na ně jako na příčinu Vámi popisovaného problému moc nevsázel. Doporučím, obraťte se na specialisty na motory Peugeot, ušetříte si čas, a možná i peníze za nahodilou výměnu různých komponentů.
S pozdravem Ivan Vodička
3865 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.04.18 10:23
Dobrý den Libore,
Nerad hádám, kolik kilometrů přežije jaký motor. Podle mě záleží v podstatné míře i na údržbě a zejména na způsobu zacházení a převládajících provozních podmínkách.
Systémy BRC doporučujeme zejména pro vozy s vysokým kilometrickým proběhem. Pokud tedy budete jezdit hodně kilometrů, doporučil bych systém BRC Seq32, doplněný o elektronickou tlakovou aditivaci ventilů.
Systémy Stag považuji také za kvalitní zařízení, například „provoz ve vyšších otáčkách“ mu nepůsobí žádné problémy.
S pozdravem Ivan Vodička
3864 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.04.18 10:23
Dobrý den Roberte,
Stag 500 DIS zatím výrobce nedodává na trh. Proto není možné jej nabízet a montovat. Výrobce avizoval uvedení na trh v polovině letošního roku, ale neumím Vám odpovědět, zda to skutečně bude do prázdnin.
S pozdravem Ivan Vodička
3863 Marek CS.25.04.18 9:19
Dobrý den,peugeot 307 rv.2003 16,16v 80kw.na volnoběh mírné kolísání otáček,motor se chvěje a jakoby chtěl zhasnout,pak zase běží normalně cca 3 min a pak zase škube..za jízdy problem není..Děkuji za radu,mohlo by to byt svíčky?
3862 Libor25.04.18 9:06
Dobrý den, pořídil jsem si Hondu Civic 9G, motor 1.8 VTEC. Jaký systém byste doporučovali na tento motor, kterému je nejlépe spíše ve vyšších otáčkách? Pár lidí mi říkalo, že je zbytečné utrácet za BRC, že STAG dělá dostatečně kvalitní věci. A taky - který systém přimazávání byste vybrali? Elektronický tlakový? Najezdím toho opravdu hodně, tak potřebuju něco, co mi po dvou stech tisíc neodpálí motor :)   V předchozím Civicu 7G, kde bylo Lovato a mechanické podtlakové přimazávání mi po 170 tis. km (a opravdu pravidelném servisu) odešel motor, kdy ani motorář Honda nedokázal ventily udržet na uzdě. Nerad bych tento scénář opakoval u nového auta.
Děkuju!
3861 Robert25.04.18 8:14
Zdravím, myslím, že pan Jiří (příspěvek 3858) měl na mysli přímé vstřikování LPG, například systém STAG 500 DIS. Což by mě také zajímalo, pouze se o tom pouze hovoří jako o revolučním systému, ale zatím jsem na nikoho nenarazil kdo by takové přestavby prováděl.
3860 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.04.18 7:31
Dobrý den Jiří,
Přestavby motorů s přímým vstřikováním benzinu již poměrně dlouho provádíme, první Mazdu CX 7 jsme přestavovali tuším v roce 2009. Nicméně stále se jedná o specifické přestavby, kde výrobce LPG systému musí vyvinout a odladit LPG program individuelně pro každý jednotlivý typ motoru tak, aby hodnoty všech čidel i při provozu na LPG odpovídaly tomu, co očekává program originální benzinové ŘJ. Podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… .
Pokud však máte na mysli motory, které kombinují starší typ vstřikování benzinu do sacího potrubí (MPI) a zároveň vstřik benzinu do spalovacího prostoru (TSI) najednou, tak tyto motory zatím přestavět nedokážeme. Ani jeden z výrobců, které nabízíme, takové sady pro přestavbu zatím na trh nedodává.
Vámi poptávaný vůz Fabia 1,2 TSI CJZC 66kW je možné na LPG přestavět, provedení přestavby tohoto vozu si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
3859 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.04.18 7:30
Dobrý den Radime,
Cena přestavby je odvislá od použitého plynového systému a eventuelním použití „nadstandardních“ komponentů (např. přípojka plnění skrytá pod víčkem tankování benzinu, aditivace ventilů atd). Ceny přestaveb máme uvedeny v našem ceníku zde: www.neptun-harfa.cz/… , ve Vašem případě je aktuální sloupeček pro 5-6 válcové motory. Vámi udávaná spotřeba oleje 1 litr na 2.000km mi přijde vyšší. Se stoupajícím počtem najetých km (opotřebením a stářím motoru) se bude určitě zvyšovat i nadále. Nicméně nevidím důvod, proč by se měla zvyšovat z důvodu provozu na LPG. Doporučení konkrétního plynového systému můžeme udělat podle Vašich preferencí, převládajících provozních podmínek atd. před event. zadáním přestavby.
S pozdravem Ivan Vodička
3858 Jiří19.04.18 5:55
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, kdy začnete nabízet přestavby na LPG poslední generaci, tedy Direct Injection? Je vcelku problém v ČR někoho takového sehnat pro takovou přestavbu. Vlastním Škoda Fabia 1,2 TSi CJZ 66kW. Děkuji Jirka
3857 BMW E60 523i 130kw - přestavba18.04.18 21:25
Dobrý den,
jaká by byla cena přestavby BMW E60 523i 130kw, sedan, r.v.2005 s nádrží místo rezervy a plněnim lpg pod dviřky uzávěru nádrže, jaký system vstřikování lpg by jste mi doporučil? Auto má najeto 245000km a spotřebu oleje cca 1l/2000km ...nezhorší se spotřeba oleje po montáži lpg? Někdo mi tvrdí že auta s lpg mají časté uniky oleje a i větší spotřebu oleje. Děkuji Radim
3856 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 18.04.18 8:38
Dobrý den Pepo,
Přestavba tohoto motoru na LPG je možná. Pro přestavby přímovstřikových motorů používáme systémy dávkující plynnou fázi LPG do sacího potrubí, a k tomu technologicky nezbytné množství benzinu (podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Provedení přestavby Vámi poptávané Octavie CJZA si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Toto konkrétní auto jsme měli ve firmě, během té doby se mi dařilo shromažďovat po určitou dobu údaje o všech tankováních plynu i benzinu. Ty dávají konkrétní představu o skutečné spotřebě tohoto konkrétního vozu v podmínkách, v jakých jezdil. Tuto tabulku jsem v 05/2015 zveřejňil na našem facebooku zde: www.facebook.com/nep… .
Pokud budete mít nějaké další dotazy, můžete mne kontaktovat na našem příjmu zakázek telefonicky, nebo osobně.
S pozdravem Ivan Vodička
3855 Pepa18.04.18 5:43
Chci si poridit octavii 3 motor 1.2 tsi 77kw CJZA chtel bych se zeptat zda je mozne tento motor prestavet na lpg a jaka spotreba lpg a benzinu na pristrik by byla realna. a cca cena prestavby Dekuji
3854 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.04.18 13:36
Dobrý den pane Belo,
Podle Vašeho popisu by se mohlo jednat o nezápaly. Ale zda jsou na vině skutečně zapalovací svíčky nebo nějaký jiný komponent či špatné nastavení systému se na dálku neodvažuji odhadnout. Doporučím, najděte si ve Vašem okolí nějakého plynaře, který má s Vaším plynovým systémem zkušenosti a u nich nechte celkově zkontrolovat jeho funkci.
S pozdravem Ivan Vodička
3853 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.04.18 13:36
Dobrý den tazateli č. 3851,
Těší mne, že jste tak podrobný čtenář našich příspěvků  . V uvedené tabulce na facebooku jsem vycházel z údajů, tak jak jsem je v roce 2016 dostal a v té podobě jsem je prezentoval. Pokud se dobře pamatuji, poznámky „ auto naloženo na 100% vč. Střešního boxu, a převážně dálniční jízdy 140km/h“ , jednalo se právě o ta tankování (řádky), u kterých je poznámka. Byly to s největší pravděpodobností nějaká jízda na dovolenou, patrně i přes Německo. Jestli bylo vozidlo naloženo skutečně na 100% a ne na 90% nebo 110% ani to jak řidič dodržoval rychlostní limity, nedokážu posoudit - . Ale doufám, že tím není nijak dotčena podstata – průměrná cena PHM na jeden kilometr jízdy u motoru TSI.
S pozdravem Ivan Vodička
3852 E. Belo16.04.18 11:17
Dobrý den, koupil jsem nedávno Chevrolet Orlando 1,8 benzin s LPG montovaný na 240 km, nyní je najeto 96500 km. Cca měsíc všechno O.K. nyní je při provozu na LPG př neutrálu občas nepravidelný chod, při jízdě občas motor ztrácí výkon. Mohou to dělat svíčky, nebo se jedná o jinou závadu (na 96tis. jsem nechal při revizi vyměnit plynný i kap. filtr)? Přimazávání je podtlakové Flashlube . V servisní knížce žádný záznam o výměně svíček není.S pozdravem E. Belo
3851 Anonym16.04.18 10:43
Dobrý den pane Vodičko,k Vašemu příspěvku 3843,resp. k facebooku doporučuji upravit dálniční rychlost u Superba ze 140 na max. 130 km/h,pokud to nebylo v Německu : )
3850 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.04.18 6:27
Dobrý den pane Coufal,
Ve Vaší Astře bude patrně systém AC Stag 4 nebo 300. Vámi uváděná verze Stag 400 je určen pro přímovstřikové vozy.
V principu je přemontáž LPG systému do nového vozu možná. Cena by byla dána použitým materiálem a prací. Já osobně bych do nového vozu nechtěl reduktor ani vstřikovače používané 10 let v jiném voze – svoje „nejlepší léta“ už budou mít za sebou. Potrubí a spojovací materiál používáme při přemontáži vždy nový.
Astra má rezervu uvnitř kufru, používáme interní toroidní nádrže. Naopak Zafira má rezervu z vnější strany pod vozem, a tam je nutné použít externí toroidní nádrž. Proto nebudeme moci použít nádrž z Astry do Zafiry. Do modelu Vectra by se použít mohla (pouze ta z Astry bude menší než by pro Vectru bylo možné).
Eventuelní cenu takové přemontáže bychom Vám řekli předem, ale po prohlídce konkrétního vozu, a toho, jaké komponenty z původní instalace bychom použili. Ve Vašem případě by se patrně jednalo pouze o elektroniky a event. i nádrž.
S pozdravem Ivan Vodička
3849 Výměna a přendání11.04.18 19:06
Dobrý den.
Mám od vás namontované lpg AC Stag 400 plus (pamatuju li si to přesně). Bude mi končit platnost nádrže.Zajmá mne,jestli třeba rok nebo dva po výměně nádrže,je možné přendání lpg systému do jiného vozu,s případnou výměnou reduktoru,potrubí,hadic a asi vstřikovačů za nové? Jedná se o opel astra 66kw a přendání by bylo nejspíše do opelu vectra nebo zafira s motorem 1.8l 103kw.Jaká by byla odhadem cena? Děkuji Coufal
3848 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.04.18 16:06
Dobrý den pane Fuksa,
Pokud jsem správně pochopil, jednalo se o neochotu či časovou zaneprázdněnost obsluhy. S tím jsem se setkal také často, např. na Rozvadově jsem ještě ani jednou neviděl, že by obsluha šla tankovat LPG, všichni si řidiči tankovali sami… V zahraničí jsou úpravy různé, v Německu a Francii si tankujete sám, v Itálii či Chorvatsku tankuje pouze obsluha (ale tam to tak skutečně funguje…).
Pokud tedy nebudete se službami Vaší čerpací stanice spokojen, můžete využít služby jiné, nebo si stěžovat u provozovatele.
S pozdravem Ivan Vodička
3847 Fuksa11.04.18 13:28
Dobrý den,o víkendu jsem chtěl natankovat,resp. nechat si natankovat plyn u jedné nejmenované benzínové pumpy.Když jsem se dovolil zeptat obsluhy jestli by mi natankovala,paní se na mě dívala jak na obtížný hmyz a řekla vy to neumíte sám? Já tam teď nemůžu jít.Je v tomto případě pokud si tedy natankuji sám nějaká odpovědnost na mně pokud by se něco stalo a jaký postup doporučujete?
3846 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.04.18 5:33
Dobrý den pane Moc,
Přepínání v akceleraci při malém zbytku plynu v nádrži je běžné. V akceleraci přepne a píská, když jedete v malých zátěžích, můžete potom ještě najet i několik kilometrů. Tento projev je výraznější u výkonnějších motorů a v zimě. Problémy s prvním přepnutím může způsobovat více příčin. Např. váznoucí či zalepený reduktor, jadýrko některého z elektroventilů, netěsnost na vstřikovací liště v souběhu s nízkým časem sycení lišty před přepnutím atd. Teplota přepnutí s tím může také souviset, ale podle Vašeho popisu bych hledal asi jinde.
S pozdravem Ivan Vodička
3845 Ondřej Moc10.04.18 17:01
Dobrý den pane Vodička,
dokázal byste mi poradit či potvrdit mou domněnku? Nejedená se o LPG systém z Vaší nabídky, ale to by nemělo hrát roli, resp. jedná se o běžné sekvenční vstřikování. Při přepínání z benzínu na LPG v režimu zahřívajícího se motoru za podmínky, že zrovna akceleruji (nad 3000 ot/min), dojde hned k přepnutí zpět na benzín. Stačí však počkat pár sekund, ručně přepnout na LPG a vše je v pořádku. Nedochází k žádné signalizaci jakékoliv závady, naprosto stejně se systém chová, pokud dojde LPG v nádrži. Z laického hlediska se domnívám, že je buď nastavena příliš nízká teplota chladící kapaliny, při které má ŘJ LPG přepnout z benzínu na LPG nebo je reduktor zralý na repasi. Od montáže je najeto 100.000km, filtry jsou měněny pravidelně 10.000km, maximálně 15.000km. Dlužno dodat, že se vyskytuje ještě jedna abnormalita (možná je to běžné?). Pokud v nádrži (max. 33 litrů) zbývají poslední cca 3 litry LPG, dochází při zvýšené zátěži (prudká akcelerace, dlouhodobá jízda ve vyšších otáčkách) k přepnutí na benzín, avšak při klidném jízdním stylu lze tyto 3 litry bez problémů vyjet. Případně Vám děkuji za odpověď
3844 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 09.04.18 7:08
Dobrý den pane Červenka,
Patrně je to Fabie, se kterou jste u nás byl v 09/2016 se stavem tachometru 229.000 km. Nesvítící přepínač BRC může být skutečně vadným přepínačem, kabeláží, řídící jednotkou, nebo také napájením či ukostřením LPG systému. To se dá zjistit faktickou prohlídkou vozu. Pokud byste měl zájem, zavolejte na náš příjem zakázek na číslo 777 30 50 80, domluvíme si vhodný termín.
S pozdravem Ivan Vodička
3843 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 09.04.18 7:08
Dobrý den pane Kácal,
Jednoho Superba s motorem 1,8 TSI CDAA 118kW máme ve firmě. Jezdí na LPG se systémem Zavoli Alisei Direct. V červnu 2016 jsem na náš facebook zde: www.facebook.com/nep… dával tabulku se změřenou spotřebou benzinu a plynu tohoto vozu. Auto jezdí u nás ve firmě na LPG stále, neuvědomuji si, že by byl s motorem nebo LPG pohonem nějaký problém. Současný stav jeho tachometru neznám, ale pokusím se zjistit. Jestli byste chtěl nějaké další informace (nebo vůz fyzicky vidět - skutečně existuje , naposledy jsem s ním jel zhruba před měsícem na školení…), můžete mne kontaktovat na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
3842 Martin Červenka08.04.18 20:23
+Dobrý den, máme jedničkovou Fabii 1,4 16V 59Kw na LPG BRC, přestavěnou v Německu. U Vás již jednou byla na vyladění a super...Teď najednou vůbec nic nesignalizuje a nereaguje kulatý přepínač lPG u volantu. Nevíte, jestli třeba ,,odešel´´, nebo to věští něco jiného? Žádný servisní zásah na autě neproběhl. Mě napadl kabel od přepínače, ale nevím...Díky moc za odpověď.
Vybrat stranu: 1
(Celkem 3891)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů