pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

14,20 Kč/l

-------------------------

13,70 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 5 a 9 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 4268)
4268 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.01.20 17:22
Dobrý den Vendo,
Ohledně zkušeností s životností a odolností motoru 1,6 78kW typu 21129 montovaného do Lady Vesta Vám mnoho nepovím… U nás se celkově objevil pouze jeden kus Lady Vesta. V 11/2018 jsme do ní montovali LPG AC Stag Q-Box Basic s elektronickou aditivací ventilů a interní toroidní nádrží 46 litrů - v naší fotogalerii ho k naší lítosti nemáme, nějak se asi nepodařilo ho vyfotit . Auto u nás bylo na pravidelném servisu naposledy v 12/2019, na LPG najezdilo od montáže 24.000km. Jinak u něj nemáme žádné další poznámky.
S pozdravem Ivan Vodička
4267 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.01.20 17:22
Dobrý den Pavle,
Ve Vámi zmíněném příspěvku 4250 se jednalo podle popisu o to, že auto nefungovalo dobře ani při provozu pouze na benzin… Vaše pouze na benzin funguje. Proto bych tipoval spíš ma problém způsobený plynovým zařízením, který se do provozu na benzin přenáší. Může to být jak na straně elektroniky (řízení bohatosti, chybové hlášky, výpočet dávky paliva)), tak i mechaniky (tlaky a podtlaky v sacím potrubí, reduktoru, vstřikovačích…). Neuvádíte stáří ani typ vozu či LPG systému – můžete mi zkusit zavolat na náš příjem zakázek, a možná bych podle podrobností mohl hádat a trefovat se do užšího kruhu. Ale lepší než trefování se je zjištění relevantních faktů a konkrétních hodnot, které mohou směřovat k příčině.
S pozdravem Ivan Vodička
4266 Venda22.01.20 14:59
Zdravím Vás pane Vodičko, mám dotaz ohledně motoru v Ladě Vesta.Motor má být vyráběn v Rusku,jednoduchá konstrukce, 1.6 MPI. Až od tohoto roku by se snad měly začít do Vesty montovat složitější motory Renault-Nissan. Ruský motor by tedy měl být vhodný na lpg přestavbu. Je nutné přimazávání ventilů a máte nějaké info o odolnosti tohoto motoru po přestavbě na lpg? Je např. v Nivě totožný motor? Děkuji.
4265 Pavel 21.01.20 21:04
Dobrý den Ivane,dlouho hledám odpověď na problém při prvním startování, samozřejmě na benzin. Motor se trochu hádá, někdy chcípne, druhý start normální... Za studena pak musím opatrně s plynem, aby se nepřidušoval, po přepnutí na LPG vše zcela v pořádku. Ted jezdím na krátké jízdy jenom na benzin, na plyn nepřepínám,auto startuje a jede bez problémů. Navazuji na příspěvky 4250 a Vaši odpověd 4252 - pro mě je to konečně(!)náznak nějaké příčiny. Přečetl j o podobných potížích dost v diskuzích a nikdo ke kloudné příčině nedošel. Vyměněno měli chlapi kdeco. Mohl byste prosím o problému napsat něco víc? Třeba bych mohl "navést" mechanika lpg k řešení. Děkuji moc a přeji pěkný den.
4264 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.01.20 14:57
Dobrý den tazateli 4262,
Motor Opel 1,4 T 103kW jsme přestavovali v modelu Meriva, provedení přestavby máme v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Ceny přestaveb máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… a ceny aditivace v záložce „Ochrana ventilových sedel“. Vyobrazené provedení přestavby se systémem BRC (s příplatkem výkonu nad 100kW a po akční slevě 28.100,- ) a s elektronickou aditivací EVP s dávkováním před lištu vstřikovačů (5.490,-Kč) je v součtu 33.590,- Kč.
Pro přestavbu Vašeho vozu bychom mohli použít i jinou specifikaci z naší nabídky, podle toho by se odvíjela i celková cena.
S pozdravem Ivan Vodička
4263 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.01.20 14:57
Dobrý den tazateli Mich,
Technicky existuje provedení, umožňující spalování LPG i v dieselových motorech. Cena přestavby je však vyšší, a návratnost není tak rychlá jako u benzínových motorů. Jedná se o variantu tzv. Bifuel. V principu to funguje tak, že se do sacího potrubí motoru dávkuje plynná fáze LPG, a zároveň současně i určité množství nafty. Motor pracuje neustále jako vznětový. Do válce se nasaje směs vzduchu s plynnou fází LPG. Originál naftový vstřikovač vstříkne dávku nafty, která se vznítí a tím zapálí také plyn. Množství vstříknuté nafty je pochopitelně menší než při provozu pouze na naftu. Toto řešení je pro určité motory možné, včetně legislativy – existuje i schválená hromadná přestavba.
Máme ve firmě dodávku Citroen Jumper 2016 s motorem 2,2 96kW typu 4HH, který jezdí s pohonem bifuel, se systémem AC Stag DieselGas. V tomto provedení najezdil za cca rok, kdy ho provozujeme k dnešnímu dni 12.964km. Od montáže evidujeme všechnu natankovanou naftu i LPG. Za tu dobu činí průměrná spotřeba nafty 7,15l a k tomu 3,13l LPG.
S pozdravem Ivan Vodička
4262 Zafira tourer 1,4/103kw19.01.20 10:53
Dobrý den. Vlastním Opel zafira tourer 1,4/103kw Turbo r.v.2014.Je toto auto vhodné na přestavbu?Pokud ano,od kterého výrobce ? A jaká by byla celková cena i s mazáním?
4261 Mich18.01.20 22:45
Dobrý den, je možné nainstalovat nějak lpg i do dieselu?
4260 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 15.01.20 6:37
Dobrý den Jendo,
Přestavba motorů s přímým vstřikem je komplikovanější než u motorů MPI. Z Vámi uvedených variant by pro přestavbu přicházel do úvahy pouze motor BPJ, ale s výhradami. Museli bychom prověřit verzi benzionové jednotky, model vozu, rok výroby a výkon. To bychom prokonzultovali s výrobcem a podel toho ev. Provedli přestavbu.
Tolik ve stručnosti, v případě potřeby mne můžete kontaktovat telefonicky, mejlem nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4259 Jenda13.01.20 11:16
Dobrý den, léta provozuju Audi A6 2.4 V6 na LPG, samozřejmě léta jí utíkají a koukám po něčem novějším. Preferuju Audi,všechny současné motory jsou s technologií TFSI, jak je to s přestavbou u těchto motorů? Rád bych udělal přestavbu na LPG z ekonomických důvodů, který motor je podle vás nejlépe přestavitelný, jestliže vůbec některý z nich půjde, pokud tedy máte zkušenosti. Vybírám mezi motory 2.8Fsi CCEA, 2.0TFsi BPJ, 3.0TFsi CAJA. Moc děkuji za odpověď
4258 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.01.20 7:16
Dobrý den Petře,
Každá LPG nádrž se tankuje maximálně na cca 80% své kapacity. Je to z důvodu tepelné roztažnosti kapalné fáze LPG. Omezení tankování zajišťuje multifunkční ventil osazený na nádrži. Jeho součástí je plovák, který omezuje plnění nádrže při dané výšce hladiny plynu. Do nádrže objemu 65 litrů by se tak mělo natankovat cca 52 litrů plynu. V případě, že by se tankování na dané hodnotě nezastavilo, je správné, že jste tankování přerušil. Pokud je nádrž naplněna nad oněch cca 80% své kapacity, je nejvhodnější bez prodlení spotřebovat část plynu provozem vozidla. Po ujetí několika desítek km klesne hladina LPG v nádrži. Tím vznikne nad hladinou dostatečný prostor pro rozpínání plynu při jeho event. zahřívání (např. vlivem slunečního záření – zejména z jara nebo na podzim můžete být po ránu teplota na nule, a přes den na sluníčku může v autě stoupnout na hodně vysoké teploty). Pokud by se opakované stávalo, že multiventil nesplní svoji funkci a neomezí tankování, nechte systém prověřit u Vašeho plynaře. Patrně bud nutné multiventil vyměnit.
S pozdravem Ivan Vodička
4257 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.01.20 7:16
Dobrý den pane Sokol,
Nerozumím dotazu – proč byste měl řešit výměnu nádrže s odborem dopravy? Pokud máte vozidlo přestavěné formou tzv. hromadné přestavby, nechte oprávněnou osobu vyměnit nádrž. Výměnu Vám následně potvrdí do Přílohy k TP, event. vystaví náhradní doklad – Revizní zprávu. Státní úřady s tím podle mého názoru není nutné nijak obtěžovat (seznamovat, hlásit atd.). Platnost nádrže budou kontrolovat při dalších pravidelných kontrolách při Revizích LPG, při pravidelných Měřeních emisí a Technických kontrolách.
S pozdravem Ivan Vodička
4256 Petr12.01.20 7:46
Dobry den pán Vodička.Stala se mi taková věc. Tankuji už přes pul roku lpg mam nádrž na 65 li a vždy natanku pouze 45 litru.To mam už vyskouseni u x tankovani a o.k..mam to vzdy od plne az do uplneho vyjeti lpg nádrže.No ale vcera se mi stalo ,ze sem natankoval 60 litru a jeste by to tam tlačili.Radeji sem to pak vypnul aby se neco nestalo.
Dekuji za odpověď.
4255 Jan Sokol11.01.20 13:04
Výměna nádrže na LPG v Šumperku představuje rekonstrukci s doložením výkresů a výsledků zkušebny za poplatek 3.500,- Kč odboru dopravy.
Máte jiné zkušenosti?
4254 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 02.01.20 12:13
Dobrý den pane Borák,
I Vám přeji v novém roce, ať se Vám daří.
Obávám se, že budete muset opravu svěřit značkovému servisu Opel. Vozy vyráběné výrobcem jako dvoupalivové (ať již CNG nebo LPG) mívají upravenou elektroniku tak, že není možné se spojit s plynovou jednotkou diagnostikou která je dodávána nám, pro alternativní přestavby. Proto Vám s opravou ani diagnostikou originál pohonu na CNG nepomůžeme.
S pozdravem Ivan Vodička
4253 M. Borák02.01.20 7:46
Dobrý den, mám Opel Zafiru s originál CNG vestavbou a chci se zeptat, zda děláte i servis CNG? Před několika měsíci mi postupně přestalo jít natankovat CNG (jako by byl někde "ucpaný ventil"), od té doby jezdím na benzín... Případně - nemáte prosím tip na CNG servis v Praze / okolí? Všude to vypadá, že dělají jen LPG.

Moc děkuji a přeji vše dobré v novém roce!
4252 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 30.12.19 9:31
Dobrý den pane Červenka,
Pokud máte podezření na nesprávnou funkci LPG systému z důvodu posunutých dlouhodobých adaptací dávkování směsi, můžete zkusit přepnout pouze na benzin a jezdit několik dnů po sobě pouze na benzin, bez jediného, ani krátkého přepnutí na LPG. Pokud se provoz pouze na benzin upraví a bude bezproblémový, příčina bude patrně na straně LPG systému. Pokud i po tomto bude provoz na BA špatný, bude chyba patrně na straně motoru. Podle Vašeho popisu bych měl podezření třeba na benzinový vstřikovač příslušného válce.
S pozdravem Ivan Vodička
4251 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 30.12.19 9:31
Dobrý den Honzo,
To bychom se domluvili až při prohlídce konkrétního vozu. Záleží na tom kolik má systém najeto, jak je starý, jaké komponenty a zapojení využívá. Obecně se dá říci, že z původní instalace bychom pravděpodobně ponechali pouze nádrž (pokud je ještě platná).
S pozdravem Ivan Vodička
4250 M. Červenka29.12.19 22:52
Dobrý den pane Vodička, mám Octavii II 1,8 TSI, typ motoru BZB (nebaští olej) a aktuálně má špatné starty na benzin a ze závad je vypadávání třetího válce. Za jízdy na benzin občas dobré, po zahřátí, občas cuká...Po přepnutí na LPG vše v pořádku, jede jak nové:-)   Systém LPG Landi Renzo. Měnil jsem palivový filtr, svíčky a zapalovací lištu na třetím válci, nic moc, zlepšení...Někde jsem se dočetl, že by mohl být problém mezi LPG a benzin. mapou, pokud je výkon na LPG bez závad a to opravdu je...Myslíte, že by výpadek třetího válce mohlo být tím LPG? Děkuji za odpověď...
4249 Honza29.12.19 9:44
Dobry den,
zajimalo by me kolik stoji vymena a co vse je potreba vymenit kdyz bych chtel vymenit system Landi Renzo z originalni zastavby ve voze Dacia,ktery ma blokovany pristup do jednotky za jiny ktery by bylo mozne servisovat treba i u vas,Diky za info
4248 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 27.12.19 7:28
Dobrý den pane Prášek,
Přeplňované motory Renault 2,0 se dělaly ve více variantách, provedení přestavby jednoho z nich (v modelu Espace s výkonem 125kW)si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . V Laguně jsme výkonovou variantu 150kW patrně nepřestavovali, nicméně technologicky by přestavba měla být bez problémů.
S pozdravem Ivan Vodička
4247 M. Prášek20.12.19 23:48
Dobrý den, rád bych se zeptal zda máte zkušenosti s přestavbami na LPG u motorů vozidel Renault Laguna III, 2 turbo (150 KW)? Eventuálně zda doporučujete tento motor k přestavbě na LPG.
Děkuji za odpověď.
4246 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 18.12.19 15:04
Dobrý den Jiří,
Pro údržbu, seřizovaní a servis Vašeho LPG systému budete potřebovat plynaře, který je ten daný systém servisovat schopen. Nejlépe někoho, kdy systém Landi Renzo delší dobu montuje. Pak se dá i předpokládat, že bude mít pro Váš systém diagnostiku s odpovídajícím SW vybavením, ND a nezbytné zkušenosti. Komplikací by mohlo být to, jestli nebude od montážní firmy „zablokovaný“ vstup do ŘJ LPG, nebo omezené možnosti SW úprav. Pak by Vám nezbylo, než systém opravovat u Forda v Chemnitzu. Ale to by se možná dalo zjistit prostým dotazem u nich. Revize LPG systému je česká národní záležitost, proto si myslím, že by ji měla provádět osoba která k tomu má patřičné oprávnění („české razítko“). Jedná se v podstatě o kontrolu těsnosti, kompletnosti a mechanického stavu LPG systému. Interval revize pro dodatečné přestavby na LPG bývá předepisován většinou každých 10.000 km nebo 12 měsíců.
Zkuste tedy zjistit v Chemnitzu, zda mají nějak omezen plynový SW. Pak můžete zjistit, zda někdo ve Vašem okolí systém Landi Renzo montuje a opravuje. Ten by Vám mohl dělat servis i Revize. Další možností je provádět servis, údržbu, event. nutné opravy v Chemnitzu, a následně v ČR revizi.
Myslím, že Ford Focus 1,8 92kW FlexFuel může jezdit na LPG bezproblémově (ostatně už na LPG asi něco najezdil…). Jen bych zkontroloval před koupí chod motoru od studeného startu přes první přepnutí na LPG až po funkce v dálničním režimu. My systémy Landi Renzo nemontujeme, současnou diagnostiku a SW vybavení k dispozici nemáme. Proto bychom Vám mohli pouze např. vyměnit nádrž po 10 letech, a event. zkontrolovat a potvrdit revizi LPG.
S pozdravem Ivan Vodička
4245 Jiří K.17.12.19 21:02
Dobrý den pane Vodičko, mám možnost zakoupit Ford Focus dovezený z Německa, jedná se o rok výroby 2008, motor 1,8 o výkonu 92 kw flexifuel(kombinovaný provoz na N95 a E85) s nájezdem 160 000 km, co jsem se z některých recenzí dočetl, tak tento motor je pro přestavbu na LPG vhodný z důvodu jeho větší odolnosti dané tím, že je určen právě i pro provoz na E85. Z němeceké dokumentace jsem trochu jelen, ale pokud jsem ji správně pochopil tak v roce 2012 byl do vozu dodatečně namontován systém LPG Landi Renzo (ten tam tedy je určitě, ale co jsem pořádně nepochopil je to, kdy byl namontován a kým) nejspíše přímo autorizovaným servisem Ford v Chemnitzu. Co mě zajímá je to, zda je možné kvůli tomu, že vozidlo pochází z Německa, že by český servis mohl mít problém se servisováním tohoto vozu co se LPG týče. A jak by případně tento problém mohl být vyřešen co nejméně finančně náročně (do Chemnitzu to nemám daleko, šlo by případně servis dělat v Německu tak aby revize platila i u nás?). Dále platnost plynové nádrže končí v roce 2022, tudíž bylo by možné nechat ji vyměnit ve vašem servisu a kolik by to stálo? Pokud máte nějaké negativní zkušenosti se systémem LPG v tomto voze mohl byste je popsat? Omlouvám se za vyčerpávající příspěvek a předem Vám velice děkuji za odpověď.
4244 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.12.19 15:23
Dobrý den tazateli 4243,
Model Lada Vesta lze z pohledu legislativy realizovat formou tzv. hromadné přestavby. Pro nabídku technického řešení bych doporučil, zastavte se u nás s autem. Prohlédneme prostorové uspořádání (v motorové části i v zadní části s ohledem na velikost a typ možného použití LPG nádrže). Podle toho Vám nabídneme varianty konkrétních řešení a z nich vyplývající ceny přestavby.
S pozdravem Ivan Vodička
4243 Anonym11.12.19 15:10
Dobrý den,měl bych dotaz ohledně ruského vozidla Lada Vesta 1.6 75kW nebo 78kW,kód motoru BA321129. Lze provést přestavbu na základě hromadného schválení nebo jen individuálně? Děkuji
4242 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.12.19 13:30
Dobrý den pane Kralovič,
Každá nádrž LPG se tankuje maximálně na cca 80% své kapacity. Do prázdné nádrže s obsahem 60 litrů byste měl správně natankovat 48 litrů plynu. Pokud tankujete pouze 37 litrů, bude něco v nepořádku. Pro kontrolu a opravu kontaktujte Vašeho plynaře.
S pozdravem Ivan Vodička
4241 Kralovič 10.12.19 11:14
Dobrý den, chci se mám Škodu Felicii na lpg. Mám tam 60 litrovou láhev ale do té lahve se vejde jen 37litru plynu. Jeto normální že se tam vejde skoro o polovinu méně? Děkuji za odpověď. Královič.
4240 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.11.19 13:37
Dobrý den Heleno,
Pro posouzení možnosti přestavby motorů s přímým vstřikováním paliva (to je i případ Vámi poptávaného motoru GDI) je podstatný rok výroby, přesný typ motoru, výkon (v některých případech verze benzinové řídící jednotky, emisní třída, kterou automobil plní atd).
Pro model Kia Sportage 1,6GDI je na trhu např. sada výrobce AC Stag 400 DPI pro motor typu G4FD o výkonu 99kW vyráběném v letech 2010-2016, nebo jiná varianta téhož LPG výrobce pro motor identického typu G4FD ale o výkonu 97kW vyráběné v letech 2016-2018 (tedy do doby než byl do těchto vozů implementován filtr pevných částic).
S pozdravem Ivan Vodička
4239 Helena29.11.19 11:20
Dobrý den,měla bych zájem koupit kia sportage 1.6 GDi 97 kw.Je taková sada na přestavbu na LPG už na trhu?
4238 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.11.19 14:56
Dobrý den Bruno,
Na Váš dotaz jsem již reagoval v předchozí odpovědi č. 4234.
S pozdravem Ivan Vodička
4237 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.11.19 14:55
Dobrý den Josefe,
Při přestavbách na LPG nepřebíráme záruku na automobil. S dotazem na event. omezení záruky po přestavbě se budete muset obrátit na Vašeho prodejce. My Vám můžeme v případě zájmu nabídnout určité komerční možnosti řešení případných závad způsobených provozem na LPG. Pro další informace mne můžete kontaktoval nejlépe telefonicky na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4236 Bruno25.11.19 13:25
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli je možné přestavět Ford S-MAX, 2,0 Ecoboost, rv2019, motor RíCI na LPG. Děkuji moc.
4235 Josef23.11.19 10:40
Dobrý den, pane Vodička.
V lednu příštího roku mám dostat z výroby hyundai i20 s motorem 1,25 MPI 55kW.Dealer mi přestavbu nedoporučuje, ale mne čeká větší nájezd kilometrů do zaměstnání. Existuje možnost přestavby na LPG bez ztráty záruky.
4234 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.11.19 14:02
Dobrý den Bruno,
Patrně máte na mysli motor typu R9CI o obsahu 1999ccm a výkonu 177kW. Tento motor uvádí jako zpracovaný výrobce Zavoli se systémem Bora Direct. Bude však nutné zkontrolovat další provedení vozu. Zároveň u modelu S-Max bývá problém s umístěním nádrže. Pro konkrétnější posouzení bude nutná i prohlídka vozu. Můžete mne kontaktovat mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4233 Bruno22.11.19 12:14
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli je možné přestavět Ford S-MAX, 2,0 Ecoboost, rv2019, motor RíCI na LPG. Děkuji moc.
4232 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.11.19 15:04
Dobrý den Ladislave,
Výrobci LPG systémů vyrábějí řídící jednotky maximálně pro 8válcové motory. Teoreticky je možné použít dvě řídící jednotky pro 6válcové motory. Přestavby těchto motorů však vzhledem k většímu množství komplikací neprovádíme. Proto se musím omluvit, přestavbu Audi S6 V10 Vám nenabídneme.
S pozdravem Ivan Vodička
4231 Ladislav21.11.19 14:21
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli je možné přestavět Audi S6 V10 na LPG. Děkuji.
4230 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.11.19 8:11
Dobrý den Marku,
Do Octavií II se podle našich podkladů montovaly 4 různé verze motoru 1,8 TSI. Pro posouzení možnosti přestavby motorů s přímým vstřikováním (podrobnosti máme zde: www.neptun-harfa.cz/… ) je určující přesný typ motoru (např. ve Vašem případě varianty BZB, CDAA, CDAB CDDE ). Typ motoru najdete ve velkém TP, místo kde je uvedený máme ukázáno zde: www.neptun-harfa.cz/… . Zjistěte tedy rok výroby a přesný typ motoru Vašeho vozu. Tyto údaje mi pošlete mejlem nebo zavolejte na náš příjem zakázek. Podle těchto údajů zjistím, zda je přestavba možná, a event. nabídnu různé varianty provedení.
S pozdravem Ivan Vodička
4229 Marek13.11.19 16:08
Dobrý den,chtěl bych se zeptat na zástavbu lpg do vozu škoda octavia 2 1.8 jen si nejsem jist zda je to motor fsi nebo tsi každopádně ať je to jeden nebo druhÿ jestli provádíte montàž do bobou motorizací. Dekuji za Vaší odpověd.
4228 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.11.19 9:12
Dobrý den Libore,
Píšete, že máte ve voze „zlobivý“ elektronický přímaz. Nepíšete jaký typ od jakého výrobce. My máme v nabídce dávkovače firmy SI-Elektronik GmbH, jednotlivé typy máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Od tohoto výrobce máme i sortiment náhradních dílů, byť např. vlastní dávkovač je nerozebíratelný, v případě poruchy se musí vyměnit celý. Problém tedy může být jak s vlastním dávkovačem, tak např. I s kontakty jeho napájení (po úderu nějakou dobu funguje). Pro event. domluvu kontroly a opravy nás můžete kontaktovat na našem příjmu zakázek, kontakty máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4227 Libor11.11.19 16:56
Dobrý den. Vlastním Renault megane II 1.6 benzín, 83 kw přestaven na lpg, najeto na lpg 50 tis km. Mám tam elektronický přímaz lpg, který občas funguje a občas nefunguje a bliká červená kontrolka, takže nemaže. Většinou to za studeného motoru funguje, pak už většinou ne. Nádoba mně vystačí tak na 12-15 tis km, takže to asi funguje jen občas. Někdy stačí jen bouchnout do nádoby s mazivem a rozjede se, někdy zase ne. Uměli byste tento problém vyřešit? Děkuji za odpověď.
4226 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.11.19 9:08
Dobrý den Jiří,
Pokud Vám bude končit platnost tlakové zkoušky nádrže, je nutné ji vyměnit. Další možností je demontovat celý LPG systém – udělat vozidlo opět pouze benzinové. Ceny výměna nádrží máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Demontáž provádíme v cenách cca od 2.000,- Kč. Podstatné (z pohledu ceny ale i legislativy) bude o jaké vozidlo a LPG systém se jedná. Pro bližší domluvu napište nebo zavolejte typ vozu, LPG systému, ev. další podrobnosti a podle toho bychom se domluvili.
S pozdravem Ivan Vodička
4225 Jiří10.11.19 2:41
Dobrý den,
bude mi končit platnost nádrže na LPG v příštím roce a protože mi dle všeho plyn dělá v autě trochu neplechu tak uvažuji o tom, že bych ho zcela zrušil. Místo toho abych vyměnil nádrž. Auto taky má už svoje roky a nejsem si jist, jak ještě dlouho vydrží. Proto jsem se chtěl zeptat jestli je možné auto přestavět zpětně jen na benzín. A co to vše obnáší a na kolik by to přišlo. Také je tu asi varianta udělat před koncem platnosti nádrže technickou a doufat, že z toho nebude problém. Auto mám už jen jako záložní. Takže moc km nenajede. Děkuji za poskytnuté informace.
4224 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 08.11.19 14:13
Dobrý den Františku,
Tento motor jsme přestavovali v modelu Meriva zde: www.neptun-harfa.cz/… , nemám žádné negativní poznatky s tímto motorem.
S pozdravem Ivan Vodička
4223 František07.11.19 18:59
Dobrý den,
chci se zeptat , zda je vhodný Opel Mokka r.v. 2015 , motor B14NET 103 kW , 1400 ccm na přestavbu na LPG. Případně, pokud jste nějaký už přestavovali , jaké jsou zkušenosti. Děkuji s pozdravem František
4222 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.11.19 16:20
Dobrý den pane Nováček,
Velikost nádrže je dána prostorovými možnostmi každého vozu. Pro Zafiru z roku 2007 jsme použili (mimo jiných) i nádrž o kapacitě 53litrů (viz naše fotogalerie zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Každá plynová nádrž se z bezpečnostních důvodů tankuje maximálně na cca 80% svého objemu, to znamená, že do této nádrže se teoreticky natankuje 42,4 litrů plynu.
S pozdravem Ivan Vodička
4221 Petr Nováček07.11.19 15:17
Dobrý den, jaký největší objem nádrže lze nainstalovat místo rezervy u Opel Zafira B 1.8 103kW r.v. 2007. Děkuji.
4220 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.11.19 14:06
Dobrý den Petře,
Omlouvám se, ale na základě vlastních i převzatých zkušeností Vám přestavbu Vašeho vozu na LPG nenabídneme.
S pozdravem Ivan Vodička
4219 Přestavba Nissan qashqai 2,0 i06.11.19 11:55
Dobrý den.
Chtěl bych se Vás zeptat, zda je vhodný Nissan qashqai 2,0i rok výroby 2011 na přestavbu lpg.
Děkuji s pozdravem Petr
Vybrat stranu: 1
(Celkem 4268)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů