pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

17,90 Kč/l

-------------------------

17,40 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 4 a 5 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 4686)
4686 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.11.22 9:04
Dobrý den pane Hátle,
Podle Vašeho popisu je problém s přechodem do volnoběžných otáček. Ten se projevuje v malé míře při provozu na benzin, výrazně pak při provozu na LPG.
Zjednodušeně řečeno, přechod do volnoběhu a řízení volnoběžných otáček má na starosti benzinová ŘJ. Ta nastavuje množství vzduchu, které jde do motoru (např. elektromotorkem který ovládá otevření škrticí klapky) tak, aby byly otáčky na požadované úrovni. K tomu dávkuje odpovídající množství paliva tak, aby měla směs benzin/vzduch správnou bohatost. Při provozu na LPG je nahrazeno dávkování benzinu dávkováním plynu.
Doporučím, zkuste jezdit cca 2-4 dny pouze na benzin, bez jediného ani krátkého přepnutí do plynu. Pokud problémy s volnoběhem zmizí a provoz bude bez problému, bude se patrně jednat o následek nesprávné funkce LPG systému. Pak bude nutné zjištění vady a oprava LPG. Pokud problém zůstane (byť v menší míře) i při provozu pouze na benzin, něco na voze nefunguje správně, a opravami plynového systému se to vyřešit nedá. Pak bych doporučil nejprve opravu u specialistů na motory Opel, a až následně kontrolu ev. seřízení LPG systému.
Ohledně pozdního přepnutí na LPG - máte v chladicím systému dostatek kapaliny?
S pozdravem Ivan Vodička
4685 David Hátle23.11.22 5:38
Jen ještě doplnění k příspěvku níže, dnes také nefunguje přepínání na LPG. Přeplo se mi to asi až po půl hodině jizdy jen na chvíli a motor témeř hned chcípl...
4684 David Hátle 22.11.22 18:55
Dobrý den, rád bych požádal o radu. Mám Opel Astra GTC Sport 1.6 z roku 2006 a Lpg systémem BRC. Měl jsem problém, že při vyřazení rychlosti např. před křižovatkou, kdy dojde k rychlému poklesu otáček (např. 400-600/min, rozsviti se mazání motoru), motor chcípl. Problém byl také se startováním. Při jízdě na benzín se závada neprojevovala. Došlo k výměně reduktoru a problém se startovanim se vyřešil, ale olejnička se při poklesu otáček stále rozsvěcuje a motor občas chcípne, ale mnohem méně často než před výměnou reduktoru. Při jízdě na benzín se závada také projevuje, ale ne tak často. Věděli byste poradit? Auto k vám budu objednávat, ale aspoň na co se mám připravit. Děkuji za odpověď, David Hátle.
4683 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.11.22 7:16
Dobrý den Huberte,
pro použití 6válcové ŘJ AC Stag 300-6 zapojíte kabeláž válců 1-4 a v programu zadáte počet válců: 4. Pak bude elektronika bez problémů fungovat i se čtyřválcem.
S pozdravem Ivan Vodička
4682 Hubert02.11.22 0:22
Dobry deň prajem, chcel by som sa vas opytať či sa da RJ STAG300-6 použiť na štvorvalec. či sa da upraviť. Dakujem.
4681 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.10.22 15:50
Dobrý den pane Drozd,
Uvedený krokový motorek skladem nemáme (máme zde obdobný). Přesto by mělo být možné jej objednat.
Pro ev. domluvu objednávky kontaktujte kolegu Rampoucha na čísle 777 30 50 80 .
S pozdravem Ivan Vodička
4680 Jiri Drozd19.10.22 15:47
Dobry den,
chtel bych se zeptat zda netusite kde by bylo mozne koupit krokovy motorek pro stare vakuove LPG s ridici jednokou STAG 2-L. Mel by to byt tento: nagaz24.com/stag-l-r… /> ... bohuzel je "out of stock" a jinde se mi nedari ho najit.
Dekuji
4679 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.10.22 10:49
Dobrý den paní Vilímková,
Pokud se do nádrže natankovalo víc, než je její kapacita, nebude některý z údajů pravdivý. Jednou z možností je, že je nádrž větší než 64 litrů, které Vám sdělili. Další možnost je, že neukazovalo správně počítadlo na výdejním stojanu.
Každá LPG nádrž by se měla tankovat maximálně na cca 80% své kapacity. To zajišťuje multifunkční ventil v nádrži. Při jeho selhání či závadě je možné, že se nádrž naplní až na téměř 100%. Doporučuji zkontrolovat údaj o kapacitě ze štítku LPG nádrže. Pokud bude na štítku uvedeno skutečně 64 litrů, patrně nebude správně fungovat multiventil a bude nutná jeho výměna.
S pozdravem Ivan Vodička
4678 Lucie Vilímková07.10.22 16:27
Dobrý den, mám dotaz, mám nádrž na Lpg na 64l,montovanou 2017, jezdím na pravidelné kontroly a vše v pořádku, manžel byl dnes tankovat a natankoval 64,3 l, plyn nikde neuniká, není cítit ani vidět, je to možné? Děkuji za odpověď Vilímková
4677 JN05.10.22 5:07
Omlouvám se za duplikát, samozřejmě již není třeba odpovídat. Díky za předchozí reakci, J.N.
4676 Jakub N.05.10.22 5:03
Dobrý den p. Vodičko. Motor Renault 1,6 MPI 8V 62-64kW, LPG sekvencni Tartarini, mam ho 10 let a 100.000km (pravidelné revize i servis), nikdy žádný problém. Až nyní: Během jízdy došel plyn, a k nejbližší LPG pumpě to bylo 40km na benzín, což je můj rekord. Těsně před pumpou přepnuto zpět na LPG pohon. Natankováno. Ihned po nastartování při přepnutí na plyn cuknutí, pád volnoběžných otáček až skoro na nulu, rozsvícení symbolu baterie na palubní desce, rozblikání všech diod na LPG plus nepřetržité pípání (ne 2x jako že servisní interval) a zejména intezivní zápach LPG v kabině. Opakované pokusy se stejným výsledkem. Ujel jsem 700km na benzín, auto přes noc vychladlo, ráno se chovalo naprosto korektně = start na benzín, přepnutí i jízda na LPG bez problému. Stalo se to 1.10.2022, a 09/2022 skončila platnost nádrže. 1) máte tip co to mohlo být? Mohla tou (pro auto nezvykle dlouhou) 40km jízdou na benzín v plynové větvi vzniknout nějaká bublina, vakuum? Může mít systém nastavenou platnost nádrže a (podobně jako u servisního intervalu) takto signalizovat její konec, nebo je to nesmysl? 2) zda a co byste doporučil zkontrolovat? 3) má cenu jezdit k vám (mám to blízko), když vím že Tartarini není vaše specializace? Díky za odpověď!
4675 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.10.22 11:02
Dobrý den Jakube,
Vzhledem k tomu, že se závada projevila sporadicky (po další jízdě píšete, že se již vada neprojevuje), může být její zjištění na delší dobu. Nemyslím si, že by 40km provozu na benzin mohlo způsobit bublinu v LPG potrubí, nebo nějaké další problémy. Podle Vašeho popisu bych hádal spíše např. na regulátor tlaku.
Nastavení časového intervalu, kterým by ŘJ LPG „hlídala“ 10 let platnosti tlakové zkoušky v námi nabízených systémech není zavedeno, myslím, že ani Tartarini toto neumožňuje. Systém Tartarini nemáme v nabídce, nemáme ani diagnostické vybavení, ani ND. Proto Vám nejsme schopni nabídnout zjištění konkrétní závady ani její odstranění. Doporučuji svěřit auto specialistům na systém Tartarini, kteří mají s těmito systémy bohaté zkušenosti.
S pozdravem Ivan Vodička
4674 Jakub N.03.10.22 17:07
Dobrý den p. Vodičko. Motor Renault 1,6 MPI 8V 62-64kW, LPG sekvencni Tartarini, mam ho 10 let a 100.000km (pravidelné revize i servis), nikdy žádný problém. Až nyní: Během jízdy došel plyn, a k nejbližší LPG pumpě to bylo 40km na benzín, což je můj rekord. Těsně před pumpou přepnuto zpět na LPG pohon. Natankováno. Ihned po nastartování při přepnutí na plyn cuknutí, pád volnoběžných otáček až skoro na nulu, rozsvícení symbolu baterie na palubní desce, rozblikání všech diod na LPG plus nepřetržité pípání (ne 2x jako že servisní interval) a zejména intezivní zápach LPG v kabině. Opakované pokusy se stejným výsledkem. Ujel jsem 700km na benzín, auto přes noc vychladlo, ráno se chovalo naprosto korektně = start na benzín, přepnutí i jízda na LPG bez problému. Stalo se to 1.10.2022, a 09/2022 skončila platnost nádrže. 1) máte tip co to mohlo být? Mohla tou (pro auto nezvykle dlouhou) 40km jízdou na benzín v plynové větvi vzniknout nějaká bublina, vakuum? Může mít systém nastavenou platnost nádrže a (podobně jako u servisního intervalu) takto signalizovat její konec, nebo je to nesmysl? 2) zda a co byste doporučil zkontrolovat? 3) má cenu jezdit k vám (mám to blízko), když vím že Tartarini není vaše specializace? Díky za odpověď!
4673 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.09.22 6:19
Dobrý den Adame,
Nepíšete, zda k závadě došlo „samovolně“, nebo bylo vozidlo v nějaké (byť s LPG nesouvisející) opravě a nejde natankovat od té doby. Občas se setkáváme s tím, že v jiném servisu kvůli nějaké obavě raději zákazníkovi zavřou LPG nádrž, ale pak ji nikdo neotevře. Zákazníkovi to neřeknou, a on se diví, že nejde natankovat…
Není to i Váš případ? Jinak na plnícím potrubí je koncovka plnění s kuličkou a na nádrži multifunkční ventil. Pokud je kulička v přípojce plnění volně pohyblivá (a není plnění neodborně poskládané), zbývá pouze multiventil na nádrži. Je možné, že je ručně zavřený. Další možností je, že je v horní poloze „zaskočený„ plovák omezující plnění. Pak by ukazoval stále plnou nádrž a zavíral vstup do nádrže. Zaseklý plovák je někdy možné odrazit silnějším poklepáním na LPG nádrž (např. gumovou palicí), někdy je nutné multiventil demontovat.
Kromě kontroly zavření LPG nádrže bych doporučil obrátit se na Vašeho plynaře.
S pozdravem Ivan Vodička
4672 Nelze natankovat LPG11.09.22 12:57
Dobrý den, již nejakou dobu mámv Suzuki SX4 namontován LPG, systém Stag 4+. Včera manželce nešlo a ani se nepodařilo do auta natankovat do téměř prázdné toroidní nádrže LPG. Zkoušel jsem uvolnit bezpečnostní kuličku v hrdle plnění, ta je volná dostatečně, tam problém není. Vyzkoušeno na 3 čerpacích stanicích, ale stojan sepne, natlakuje LPG za bezp. kuličku, ale do nádrže LPG neteče. Kde může být problém, a co s tím. Děkuji za odpověď Adam
4671 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.09.22 9:12
Dobrý den pane Veith,
Ve Felicii budete mít patrně klasický systém s centrálním směšovačem a el. řízením dávkování plynu pomocí krokového motorku. Tento systém Vám do Opelu Agila montovat nemůžeme.
Pro přestavbu Agily bychom použili systém sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG. Do tohoto vozu bychom Vám mohli nabídnout systém minimálně na úrovní AC Stag Q-Box Basic. Ten odvede ve Vašem voze bezproblémovou práci, cena přestavby s tímto systémem je podle našeho aktuálního ceníku ( viz zde: www.neptun-harfa.cz/… ) 28.400,- Kč.
S pozdravem Ivan Vodička
4670 Tomáš Veith31.08.22 10:15
Dobrý den,
uvažuji o LPG přestavbě vozu Opel Agila 1.0, 2007, (tříválec). Aktuálně mám LPG ve Felicii 1.3 MPi (na LPG najeto cca. 60 000km, 3 roky, výrobce Magic). Bylo by možné nějaký komponent z Felicie využít do přestavby Agily, nebo je to nesmysl?
4669 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.07.22 11:44
Dobrý den pane Žemlička,
Omlouvám se, ale podle takto obecného dotazu nemohu uhodnout co je na Vašem voze rozbitého. Mohu odpovědět pouze obecně, a to Vám mnoho nepomůže.
Patrně nebude správné dávkování paliva, zapalování paliva nebo je problém v mechanice motoru. Ale proč je při provozu na LPG dávkována chudá nebo bohatá směs, jestli dává špatný signál váha vzduchu, kyslíkový senzor, čidlo tlaku plynu atd atd – to nevím.
Proto bude nutné provést diagnostiku – zjišťování a kontrolu jednotlivých parametrů majících vliv na správný chod motoru. Pouze tím se dá identifikovat konkrétní problém a následně i jeho příčina. Podle typu LPG systému se obraťte na svého plynaře a nechte zkontrolovat funkci Vaší Fabie.
S pozdravem Ivan Vodička
4668 Pavel Žemlička26.07.22 5:06

Dobrý den .Mám fabii 1.4 16v 63kw začal se mi ztrácet výkon na LPG na benzín to jede normálně . Čímž to může být.Diky za odpověď
4667 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.07.22 11:40
Dobrý den pane Hajný,
Přestavba Vitary 1,6 88kW je možná, pro provoz na LPG bych doporučil nějaký ze způsobů dodatečné ochrany ventilových sedel, podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Tyto motorizace jsme montovali ve vozech SX4 a s provozem nemáme negativní zkušenosti. Pro přestavbu bych doporučil jako bezproblémové minimum systém AC Stag Q-Box basic, ev. vyšší typy.
S pozdravem Ivan Vodička
4666 Václav Hajný22.07.22 9:48
Dobrý den pane Vodičko, chtěl jsem se optat zda doporučujete LPG do Suzuki Vitara, 1.6VVTi 88kW, a který typ. Děkuji Václav
4665 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.07.22 15:28
Dobrý den paní Severová,
V tom Vám neumím poradit, zkuste vyhledat přes internet a tam kde budou psát že dělají i servis systému Prins zkuste zavolat…
S pozdravem Ivan Vodička.
4664 Linda Severová 01.07.22 14:22
Dobrý den pane Vodičko.
Moc děkuji za vaši odpověď. Nenapadá vás náhodou někdo, kdo to v Praze nebo severních Čechách dělá? Předem děkuji za pomoc. Linda
4663 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 01.07.22 8:15
Dobrý den paní Severová,
Pro systémy Prins nemáme podporu, diagnostický SW ani ND, jejich montáž ani servis nenabízíme.
S pozdravem Ivan Vodička
4662 Linda Severová 30.06.22 18:04
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, zda servisujete lpg prins. Jedna se o vůz škoda roomster. Případně, že ano, jak dlouho předem je nutné se objednat? Děkuji
4661 Čestmír28.06.22 3:41
Dobrý den pane Vodičko,
moc Vám děkuji za odpověď ohledně cen a dostupnosti hadiček a spon.
Zároveň se omlouvám, že se můj předchozí dotaz na toto téma objevil v tomto fóru nedopatřením vícekrát. Došlo k tomu zřejmě tak, že když jsem nahlížel, zda se objevila již vaše odpověď, a dával refresh stránky, zřejmě se také znovu odeslala tato odpověď zde fóra, jinak si to nedokážu vysvětlit. (Mimochodem to po mě ale při tom nechtělo ty odpovědi na antispamové otázky).
Klidně ty opakující se odpovědi smažte.
Děkuji za pochopení
Hezký den.
4660 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.06.22 15:50
Dobrý den pane Novák,
Z pohledu častého vypínání spalovacího motoru v hybridním provozu bych žádnou obavu o LPG systém neměl. Problém přestavby hybridních vozidel může být prostorové uspořádání vozu a umístění elektropříslušenství vozu. Pokud byste chtěl podrobnější informace, zastavte se u nás s vozem. Prohlédneme si prostorové řešení Vašeho konkrétního modelu, a podle toho Vám nabídneme optimální provedení přestavby.
S pozdravem Ivan Vodička
4659 Martin Novák23.06.22 21:13
Dobrý den, přemýšlím o přestavbě Toyoty Corolla 1,8 hybrid. Chtěl bych se zeptat, jestli máte zkušenosti s přestavbou tohoto typu vozu a zda se domníváte, že provoz na LPG by mohl být bezproblémový. Jde mi především o to, zda LPG provozu nějak zásadně nevadí, že dochází k pravidelnému vypínání běžného motoru, ve chvílích, kdy funguje pouze na elektro. Děkuji za váš názor, s pozdravem Novák.
4658 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 23.06.22 5:34
Dobrý den Čestmíre,
několik dnů jsem nebyl v práci, proto reaguji opožděně - i když se mi zdá, že se nejedná o regulerní dotaz ale nějakého elektronického "šotka" mezi Vaším a naším počítačem.
Odpověď zde máte uvedenou z minulého týdne, je to pod číslem 4650. Pokud chcete přesnější dopověď s konkrétní cenou, zjistěte se jaký průměr hadiček je použit ve Vašem voze a zavolejte nám telefonicky, a nebo se tu i s autem zastavte.
S pozdravem Ivan Vodička
4657 Čestmír20.06.22 20:33
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné u vás koupit v metráži tenké hadice které vedou o filtru plynné fáze ke vstřikovačům ?
A tak objímky na tyto hadice?

Hadice mám na povrchu popraskané, takže výhledově to
by chtěly Vyměnit

Kolik ty součásti atokí. ?

Díky za info hezký den
4656 Čestmír19.06.22 11:56
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné u vás koupit v metráži tenké hadice které vedou o filtru plynné fáze ke vstřikovačům ?
A tak objímky na tyto hadice?

Hadice mám na povrchu popraskané, takže výhledově to
by chtěly Vyměnit

Kolik ty součásti atokí. ?

Díky za info hezký den
4655 Čestmír17.06.22 22:34
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné u vás koupit v metráži tenké hadice které vedou o filtru plynné fáze ke vstřikovačům ?
A tak objímky na tyto hadice?

Hadice mám na povrchu popraskané, takže výhledově to
by chtěly Vyměnit

Kolik ty součásti atokí. ?

Díky za info hezký den
4654 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.06.22 14:11
Dobrý den Ondřeji,
Pokud by to bylo moje auto, použil bych pro přestavbu 11 let starého vozu (neznám dosavadní najeté kilometry ani předpokládaný roční nájezd ani Vaše převládající provozní podmínky…) systém AC Stag Q-Box. Žádný z dodatečně montovaných systémů nemá propojení s palubním počítačem tak, aby PP zobrazoval skutečnou spotřebu plynu, dojezd na plyn atd. To by vyžadovalo zásah do řídícího programu palubního počítače, to mají pouze vozy vyrobené výrobcem jako dvoupalivové. Nádrž by měla vodní obsah 60 litrů, každá LPG nádrž se tankuje cca na 80%, tj. cca 48 litrů. Provedení takové přestavby si můžete prohlédnout v naší fotogalerii např. zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4653 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.06.22 14:11
Dobrý den pane Hudec,
Nejsem v práci takže nemám všechny podklady, ale obávám se že se jedná o motor s přímým vstřikování, pro který nebudeme mít k dispozici konfigurační soubor žádného z námi nabízených výrobců LPG systému. V tom případě Vám přestavbu nebudeme schopni nabídnout.
Pro upřesnění mi pošlete mejlem rok výroby a přesný typ motoru (např. H5B-G4) a podobně. Příští týden až budu v práci, tak Vám odpovím.
S pozdravem Ivan Vodička
4652 Ondřej17.06.22 9:05
Dobrý den, uvažuji o přestavbě Octavie II, 1.6MPi, kombi, r.v. 2011. Chtěl bych se zeptat který systém kterého výrobce považujete za nejlepší z vaší zkušenosti (bez ohledu na cenu). Umožňuje některý ze systémů integraci s palubním počítačem (ukazatel spotřeby lpg na display) a jaká je maximální velikost toroidní nádrže pro tento typ vozidla místo rezervy a kolik se do ní dá ve skutečnosti natankovat (procento plnění 80 či 85?)
Děkuji za odpověď
4651 Radim Hudec17.06.22 6:22
Dobrý den, umíte předělat na LPG i benzínový motor 1,3 tce 110 kw? Konkrétně vozidlo Dacia Duster 4x4. S pozdravem Hudec
4650 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.06.22 12:15
Dobrý den Čestmíre,
Hadičky ke vstřikovačům v metráži máme v průměrech 4, 5, 6 a 8mm v cenách 79-115,- Kč za metr. Hadicově sponky máme také v různých rozměrech, cena je kolem 10,- Kč.
S pozdravem Ivan Vodička
4649 Čestmír16.06.22 7:59
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné u vás koupit v metráži tenké hadice které vedou o filtru plynné fáze ke vstřikovačům ?
A tak objímky na tyto hadice?

Hadice mám na povrchu popraskané, takže výhledově to
by chtěly Vyměnit

Kolik ty součásti atokí. ?

Díky za info hezký den
4648 Čestmír15.06.22 23:16
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné u vás koupit v metráži tenké hadice které vedou o filtru plynné fáze ke vstřikovačům ?
A tak objímky na tyto hadice?

Hadice mám na povrchu popraskané, takže výhledově to
by chtěly Vyměnit

Kolik ty součásti atokí. ?

Díky za info hezký den
4647 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.06.22 14:14
Dobrý den Čestmíre,
Je nutné, aby bylo použité zařízení technicky vhodné do nového vozu, a jednalo se o zařízení, které jsme schopni namontovat a zprovoznit. Legislativně je nutné potvrdit demontáž a s doklady od LPG z původního vozu požádat držitele Hromadného schválení o vydání nových dokladů. Bližší podrobnosti bych doporučil probrat telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4646 Čestmír09.06.22 23:40
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné přestavbu vozidla na LPG provést i s využitím třeba použitého vymontovaného ale funkčního systému z jiného vozidla, (které již třeba dojezdilo) ?
Pokud ano, za jakých podmínek ?
Děkuji za odpověď
Hezký den
4645 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.05.22 13:08
Dobrý den pane Suchan,
Podle Vašeho popisu bude patrně problém v multiventilu, domluvte se s firmou, která Vám nádrž měnila.
S pozdravem Ivan Vodička
4644 Miroslav Suchan26.05.22 5:59
Dobry den, rad bych se zeptal....mam nove vymenenou nadrz LPG (misto rezervy) na rozdil od te stare vsak pri tankovani LPg nevypne pistol. Rozciluje me pak zdlouhave cekani pri pomalem "dotacení" na konci plneni nadrze. Jedna se o zavadu? Lze to resit nejakym serizenim ci nastavenim ? Dela to u vsech cerp. stanic. Dekuji
4643 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.05.22 11:53
Dobrý den pane Červinka,
Přestavby Toyoty Auris s motorizací 1,6 97kW jsme prováděli se systémem BRC Seq32. Provoz je bez problémů. Provedení přestavby si můžete prohlédnout v naší fotogalerii např. zde: www.neptun-harfa.cz/… . Provedení hybrid jsme u nás patrně neměli, potíže přestavby hybridních vozů jsou zejména v prostorovém řešení. Ve voze jsou akumulátory, a v motorové části další díly elektropohonu. Pro posouzení možnosti přestavby je nejlepší prohlédnout si konkrétní provedení vozu.
S pozdravem Ivan Vodička
4642 Lukáš Červinka 23.05.22 14:05
Dobrý den,
zvažuji nákup Toyoty Auris s tím,že ihned po jejím pořízení bych ji dal přestavět na LPG.První možnost je atmosféra 1.6 97kw z roku cca 2015 a druhá možnost je Auris Hybrid 73 (100kw) z roku cca 2016-2017.Jaká motorizace je z Vašeho pohledu pro přestavbu vhodnější ?Předem Vám děkuji za názor.
Lukáš Červinka
4641 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 23.05.22 6:20
Dobrý den Libore,
Pokud se v paměti závad pouze při provozu na LPG opakovaně ukládají chyby P0171 a P0174 – chudá směs na obou půlkách motoru, bude potřeba zjistit příčinu a tu odstranit. Může to být nesprávné nastavení LPG programu nebo nějaká mechanická překážka (např. vadné vstřikovače, nesprávný údaj o tlaku či teplotě plynu, ale i např. netěsnost někde na sacím potrubí atd). Doporučím, navštivte Vašeho plynaře nebo někoho kdo má systémy KME „v malíčku“ a nechte funkci zařízení zkontrolovat.
S pozdravem Ivan Vodička
4640 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 23.05.22 6:20
Dobrý den Jakube,
Termín pravidelných Revizí plyne ze způsobu schválení přestavby na alternativní pohon LPG.
Podmínky provozu LPG systému stanovuje jeho výrobce. Pokud je to vozidlo přímo vyrobené v továrně se dvěma druhy paliva, je to výrobce vozu, u dodatečných přestaveb (to je většina vozidel a alternativním pohonem na LPG) je to pak držitel Oprávnění k hromadné přestavbě. Součástí dokumentace k žádosti o schválení typu, kterou výrobce LPG systému předkládá státním orgánům k posouzení, je také interval, ve kterém je nutné provádět bezpečnostní revize LPG zařízení. Podle typu schválení bývá tento interval zpravidla 12 měsíců, nebo určitý počet kilometrů. V naší firmě provádíme v naprosté většině přestavby typu AGC, nebo GC01. U nich je v rámci schvalovacího řízení předepsán revizní interval 12 měsíců, nebo 10.000km – podle toho, co uplyne dříve.
S pozdravem Ivan Vodička
4639 Anonym22.05.22 7:15
Dobrý den,mondeo 2.5 v6 system lpg KME. Neustále se objevují chyby P0171 a P0174,dá se s tím něco udělat? Děkuji Libor
4638 Jakub N.19.05.22 17:42
Dobrý den, panuje všeobecný úzus povinné revize LPG systému 1x ročně či každých 10.000 km podle toho co nastane dříve. Ale marně se snažím najít konkrétní legislativu, která to nařizuje - zákon, vyhlášku, směrnici, metodiku MDCR apod. Poradíte prosím? Děkuji!
4637 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.05.22 13:33
Dobrý den pane Vetešník,
Nezlobte se, ale neumím vyjmenovávat zpracované varianty možných motorizací v různých vozech, které jsme schopni přestavět na LPG. Můžete se podívat zde: www.ac.com.pl/en-ser… , na svých stránkách zveřejňuje výrobce AC Stag seznam zpracovaných motorů. Ostatní výrobci to takto zpracované nemají, provádíme dotazy individuelně.
S pozdravem Ivan Vodička
Vybrat stranu: 1
(Celkem 4686)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů